Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Tragedy

2.6  

Ajit Kumar Raut

Tragedy

ЁЯОВЁЯОВрмХрм┐ рм╕рморнЯ рмЖрмгрм┐рм▓рнБ рмдрнБрм╣рм┐ЁЯОВЁЯОВ

ЁЯОВЁЯОВрмХрм┐ рм╕рморнЯ рмЖрмгрм┐рм▓рнБ рмдрнБрм╣рм┐ЁЯОВЁЯОВ

1 min
167



рм░рнБрмжрнНрм░ рмкрм░рм┐ рмЦрм░рм╛ рмЧрм░рморм░рнЗ рмнрм░рм╛


рм╢рм╛рмирнНрмдрм┐ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рморми рмкрнНрм░рм╛рмгрнЗ


рм╕рм╛рмЩрнНрмЧрмХрнБ рмЖрм╢рм┐рмЫрм┐ рммрм┐рм╢рм╛рмХрнНрмд рмХрм░рнЛрмирм╛


рмЕрм╕рнНрмерм┐рм░ рмХрм░рнБрмЫрм┐ рмкрнНрм░рм╛рмгрнЗредрнзред


рмЦрм╛рм▓рм┐ рмжрм┐рм╢рнБ рмЕрмЫрм┐ рмЬрми рмпрм╛рмдрм╛рнЯрм╛рмд


рмЦрм╛рм▓рм┐ рмкрмбрм┐ рмЕрмЫрм┐ рмжрм╛рмгрнНрмб,


рмХрм░рнЛрмирм╛ рм░рнЛрмЧрмЯрм┐ рмЪрм┐рмирнНрмдрм┐рмд рмХрм░рнБрмЫрм┐


рм▓рнЛрмХ рм╢рнБрмирнНрнЯ рм╣рнБрмП рмжрм╛рмгрнНрмбред рниред


рмХрм░рнЛрмирм╛ рм░рнЛрмЧрм░рнЗ рморм░рм┐ рмЧрм▓рнЗ рмХрнЗрм╣рм┐


рмкрм┐рмгрнНрмб рморм┐рм│рнБ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмдрм╛рм░,


рмЬрм│рм╛ рм╣рнЗрмЙ рмЕрмЫрм┐ рмирм┐рм╢рнНрмЪрм┐рмд рм╕рнНрмерм╛рмирм░рнЗ


рмпрм┐рммрм╛ рмЖрмЬрнНрмЮрм╛ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмХрм╛рм░редрнйред


рмирнВрмЖ рмЗрмдрм┐рм╣рм╛рм╕ рмирнВрмЖ рмкрм░рморнНрмкрм░рм╛


рмЪрм╛рм▓рнБ рм╣рнЛрмЗ рмЧрм▓рм╛ рмПрммрнЗ,


рморм░рм┐ рмЧрм▓рнЗ рмХрнЗрм╣рм┐ рмХрнНрм░рнАрнЯрм╛ рмХрм░рнНрмо рмирм╛рм╣рм┐рмБ


рмЗрмдрм┐рм╣рм╛рм╕ рм╣рнЗрм▓рм╛ рмПрммрнЗредрнкред


рмХрм┐ рмкрм░рм┐ рм░рнЛрмЧрмЯрм┐ рмЬрнАрммрмирнЗ рмЖрм╕рм┐рмЫрм┐


рммрмврнБрмЕрмЫрм┐ рмирм┐рмдрм┐ рмирм┐рмдрм┐,


рм╕рнБрмирм╛рморнАрм░ рмкрм░рм┐ рм░рнБрмжрнНрм░ рм░рнВрмк рмзрм░рм┐


рмкрнНрм░рм│рнЯ рмХрм░рнБрмЫрм┐ рмирм┐рмдрм┐редрнлред


рм░рнБрмжрнНрм░ рмкрм░рм┐ рмЦрм░рм╛ рмЧрм░рморм░рнЗ рмнрм░рм╛


рм╢рм╛рмирнНрмдрм┐ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рморми рмкрнНрм░рм╛рмгрнЗ,


рм╕рм╛рмЩрнНрмЧрмХрнБ рмЖрмгрм┐рмЫрм┐ рммрм┐рм╢рм╛рмХрнНрмд рмХрм░рнЛрмирм╛


рмЕрм╕рнНрмерм┐рм░ рмХрм░рнБрмЫрм┐ рмкрнНрм░рм╛рмгрнЗредрнмред




Rate this content
Log in

More oriya poem from Ajit Kumar Raut

Similar oriya poem from Tragedy