Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Antaryami Sahu

Classics Inspirational

4  

Antaryami Sahu

Classics Inspirational

କହଇ ମନଆରେ ମୋ ବୋଲକର -୪

କହଇ ମନଆରେ ମୋ ବୋଲକର -୪

1 min
319



ପଞ୍ଚଭୂତ ଶରୀର ଗଢ଼ା ହୋଇଛି,

ପଞ୍ଚପ୍ରାଣ ସମର୍ପ ପ୍ରଭୁ ଶ୍ରୀବତ୍ସି ।

ପାଣି ଫୋଟକା ପ୍ରାୟ ତୋର ଜୀବନ,

ପଡିଣ ଫାଟିଯିବ ଏହି ପରାଣ । ।୨୧।।


ଫସିଣ ରହିଅଛୁ ମାୟା ଜାଳରେ,

ଫାସରୁ ମୁକ୍ତ ହେବୁ କେଉଁ ପ୍ରକାରେ ।

ଫାନ୍ଦ ଗୁନ୍ଥୁଛୁ ପର ଅନିଷ୍ଟ ପାଇଁ,

ଫନ୍ଦା ତୋ କାଳହେବ ଅନ୍ତେକ ପାଇଁ ।।୨୨। ।


ବାନ୍ଧିଛୁ ଆଶା ମନେ ବଞ୍ଚିବି ବୋଲି,

ବାନ୍ଧିଣ ନେବ ଯମ ତୋ ପାଞ୍ଜି ଖୋଲି ।

ବର୍ତ୍ତୀବୁ ଯେବେ ଏହି ଭବ ସାଗରୁ,

ବ୍ରଜେନ୍ଦ୍ର ନନ୍ଦନଙ୍କୁ ଭଜ ହୃଦରୁ ।। ୨୩।।


ଭକ୍ତି ମୁକତି ଦାତା ସେ ଭାବଗ୍ରାହୀ,

ଭଜନ କର ହୃଦେ ନାମକୁ ଗାଇ ।

ଭଜି ପାରିଲେ ମୁକ୍ତି ପାଇବୁ ଦିନେ,

ଭୟ ନଥିବ ତୋର ଯମକୁ ମନେ ।।୨୪। ।


ମଦ-ମାଂସ ସ୍ତ୍ରୀ ସଙ୍ଗେ ବୁଡି ରହିଲୁ,

ମନ୍ଦମତ୍ତି କୁ _ସଙ୍ଗେ ଯାଇ ମାତିଲୁ ।

ମନ ଯେ ଦୁଃଖ-ସୁଖ କରତା ଜାଣ,

ମନର ଅଧିପତି ସେ ନାରାୟଣ ।।୨୫। ।


ଯମକି ଜାଣେ ସେତ ବାଳୁତ-ଯୁବା ,

ଯାତନା ଦେବ ନେଇଁ ଅନେକ ସଜା ।

ଯମ ଯାତନା ଭୟ କରୁଛୁ ଯେବେ,

ଜଗନ୍ନାଥଙ୍କୁ ଭଜ ତରିବୁ ଭବେ ।।୨୬। ।


ରସ ରଙ୍ଗ ପ୍ରେମରେ ମାତିଲୁ ତୁହି,

ରସିକ ହୋଇ ନାରୀ ମେଳରେ ରହି ।

ରହିବୁ ନାହିଁ ମର୍ତ୍ତ୍ୟେ ଯିବୁତୁ ଦିନେ ,

ରଙ୍କ ପଣକୁ ବହୁ କି ଅଭିମାନେ ।। ୨୭ ।।


(କ୍ରମଶଃ . . .)

                   


Rate this content
Log in