Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Romance

0.6  

Jayashree Maharana

Romance

କହ ଲୋ ଯମୁନା

କହ ଲୋ ଯମୁନା

1 min
290


କହ ଲୋ ଯମୁନା କାହିଁ ମୋର କାହ୍ନା

ପଚାରୁଛି ରାଧାରାଣୀ

ବିରହ ବେଦନା ସହି ତ ହୁଏନା

ନିନ୍ଦା ଦିଏ ହୃଦ ହାଣି ।


ସେ ବଇଁଶୀଧାରୀ ମନ କଲା ଚୋରି

ଭୂଲିଗଲି ସଂସାରକୁ

କଳସୀକୁ ଧରି ତୋର ଜଳ ଭରି

ଚାହୁଁଥିଲି ତା' ବାଟକୁ ।


ଭାରି କପଟିଆ ମୟୂର ଚୁଳିଆ

ପୀରତିରେ ବନ୍ଦୀ କରି

କରିଲା କିମିଆଁ ଜାଣିଲା ଦୁନିଆ

ଗୋପଦାଣ୍ଡେ ପଡି ହୁରି ।


କଦମ୍ବ ମୂଳରେ ନିଇତି ସଞ୍ଜରେ

ରାସ ରଚି ମାନ ଗଲା

କଳଙ୍କ ସାଥିରେ ମିତ ହେବା ପରେ

କେମିତି ସେ ଭୂଲିଗଲା ?


ଝୁରୁଅଛି ମୁହିଁ ଝୁରୁନୁ କି ତୁହି

ଯମୁନା ଲୋ ସତ କହ

ବଂଶୀ ସ୍ଵନ ପାଇଁ ଆକୁଳ କି ନାହିଁ

ଝରୁନି କି ତୋର ଲୁହ ?


କରିଲା ପୀରତି ଜଗତେ କୀରତ୍ତି

ରଚିଗଲା ପରେ କାହିଁ

ଜାଳିଦିଏ ସ୍ମୃତି କଟେ ନାହିଁ ରାତି

ମନେ କିବା ପଡୁନାହିଁ ?


କହିବି କାହାକୁ ହୃଦ ବେଦନାକୁ

ସହିବି ଆଉ ବା କେତେ 

ଦେଖିଲେ କାହ୍ନାକୁ ପଚାରିବୁ ତାକୁ

ଦୂରେଇଲା କାହିଁ ମୋତେ ?



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance