Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational Others

4  

Binodini Dash

Inspirational Others

କେଡ଼େ ସୁନ୍ଦର ସେ ଦୋଳ ବିମାନ

କେଡ଼େ ସୁନ୍ଦର ସେ ଦୋଳ ବିମାନ

1 min
295



ଫଗୁଣ ବାସରେ ଉତ୍କଳ ଭୂମିରେ

କେଡ଼େ ସୁନ୍ଦର ସେ ଦୋଳ ବିମାନ !

ଫଗୁ ଦଶମୀରୁ ପଞ୍ଚୁଦୋଳେ ଝୁଲି 

ଗାଆଁ ବୁଲନ୍ତି ଶ୍ରୀରାଧାମୋହନ ।


ଚତୁର୍ଦ୍ଦଶୀ ତିଥିରୁ ବରାହ ଦୋଳ

ଆରମ୍ଭ ହୁଅଇ ଗାଆଁ ମେଲଣ,

ଆହା ! କି ସୁନ୍ଦର ଯୁଗଳ ମୂରତି

ଢଳିଢଳି କରନ୍ତି ପଦାର୍ପଣ ।


ଗଉଡ଼େ କାନ୍ଧେଇ ନିଅନ୍ତି ଝୁଲାଇ

କରି ଆଗରେ ଆଲଟ ଚାମର,

ସୁସଜ୍ଜିତ ସେହି ଦୋଳ ବିମାନରେ

ହସନ୍ତି ଶ୍ରୀରାଧା ଜଗଦୀଶ୍ବର ।


ଦେହେ ବୋଳି ଫଗୁ ଗୋପାଳ ବାଳକେ

ହୃଦୟ-ମନ କରି ବୃନ୍ଦାବନ,

ମାତନ୍ତି ଆଗରେ ଲଉଡ଼ି ଖେଳରେ 

ପଛରେ ଆସଇ ଦୋଳ ବିମାନ ।


ପଡ଼ଇ ଉଛୁଳି ସେ ମେଲଣ ସ୍ଥଳୀ

ଭକ୍ତି ଗୀତ ଛନ୍ଦ ବାଦ୍ୟ ନାଦରେ,

ଭକତ ଚାଖନ୍ତି ସେ ଭକତି ରସ

ଦେଖି ନିଜ ନିଜ ଚର୍ମ ଚକ୍ଷୁରେ ।


ଭାଇଚାରା ବୁଣି ନିଏ ମନ କିଣି

ବରଷକେ ଥରେ ଦୋଳ ଯାତରା,

ଯୋଖି ଭାବ ଶର ଭକ୍ତେ ବିହ୍ବଳିତ 

ଖୋଲି ହୃଦୟରୁ ଭକ୍ତି ପସରା ।


ସାର୍ଥକ ନୟନ କୋଟିଯୁଗ ପୂଣ୍ୟ

ସତେ କି ଦିଅଇ ଦୋଳ ବିମାନ !

ଧନ୍ୟ ଏ ଓଡ଼ିଆ ଧନ୍ୟ ତା' ସଂସ୍କୃତି

ବାନ୍ଧି ରଖିଥାଏ ସକଳ ମନ ।


ରାଧାଗୋବିନ୍ଦଙ୍କ ମାନବୀୟ ଲୀଳା

ଆହା ! କି ଅପୂର୍ବ ଲାଗଇ ସତେ

ବରଷକେ ଥରେ ଶଙ୍ଖାଳି ନେବାକୁ

ଚାହିଁ ରହିଥାଏ ଭକତ ହୃଦେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational