Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chinmaya Kumar Nayak

Abstract

3  

Chinmaya Kumar Nayak

Abstract

କେବେ ମୋତେ ଖୋଜିବନି

କେବେ ମୋତେ ଖୋଜିବନି

1 min
351


ସ୍ୱପ୍ନ ଯାହା ଦେଖିଥିଲି

ହଜି ଗଲା ଗ୍ରହ ଚଳନର କୁଟ ଚକ୍ରାନ୍ତରେ,

ଏବେ ଯାହା କିଛି ପ୍ରାପ୍ତ ହେଲି

ତାକୁ ହିଁ ଦେଖୁଛି ନିତି ମୋର ମିଛ ସପନରେ । 


ଗୋଟି ଗୋଟି ଆଶାବାଡି

ଭାଙ୍ଗିଯାଏ ଚାଲୁ ଚାଲୁ ଲେଙ୍ଗଡ଼ା ପାଦରେ,

ଏବେ ବିନା କିଛି ସାହାରାରେ

ଚାଲିବା ପଡ଼ି ଗଲାଣି ମୋର ନିତି ଅଭ୍ୟାସରେ । 


ଅନ୍ଧାର ସବୁ ରୁଷିଯାନ୍ତି

ଅଗଣାରେ ଝୁଲିଥବା ଆଲୋକମାଳାର ରୋଷଣୀ ଚମକରେ,

ବେଶ ଆପଣାର ହୋଇ

କିଛି ଅନ୍ଧାର ଆଉଁସି ଦିଅନ୍ତି ଦୁର୍ବଳ ଓ ନିରୋଳା ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ।


ହାରିବାର ହରଣ ଗୁଣନ

ବହୁବାର ଭୁଲ ହୁଏ ଲେଖୁ ଲେଖୁ ସାଗର ବାଲିରେ,

କିନ୍ତୁ ସବୁ ଧୋଇଗଲା ପରେ

ନ ଥାଏ ଜିତିବାର ଅହଂ ଦାଗ ସେ ଲୁଣିଆ ବେଳାଭୂମିରେ । 


କେବେ ଯଦି ମୁଁ ହଜିଯାଏ 

ଏମିତି ଚାଲୁ ଚାଲୁ କାଠଯୋଡ଼ିର ପଥର ବନ୍ଧରେ,

ଖୋଜିବନି ନଦୀଗର୍ଭରେ

ମୁଁ ବସିଥିବି ଆଢୁଆଳରେ କେଉଁ ଏକ ତୁଠ ପାହାଚରେ । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract