Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sangeeta Barik

Classics

4  

Sangeeta Barik

Classics

କବି ଓ କଳ୍ପନା

କବି ଓ କଳ୍ପନା

1 min
209



କବି ଓ କଳ୍ପନା ସଦା ଆନମନା

ନଥାନ୍ତି କାହାର ବଶେ,

ସଦା ଧାବମାନ ମାନସ ମନ୍ଥନ

ଭାବନାରେ ମନ ରସେ ।


ପର୍ବତ ଚୁଡାରେ ପଦୁଅଁ ଫୁଟାଏ

ଗଗନେ ଭସାଏ କଇଁ,

ବିରହ ମନକୁ ମରୁଭୂମି ଲେଖେ

ନୟନୁ ଝରାଏ ନଇ ।


ପ୍ରେମିକା ଗଭାରେ ପାରିଜାତ ଦେଇ

ପ୍ରେମୀ କରେ ପ୍ରେମ ପୂଜା,

ପ୍ରିୟା ହୄଦୟକୁ ପ୍ରଣୟରେ ଜିଣି

ଉଡାଏ ବିଜୟ ଧ୍ବଜା ।


ଜଳନିଧି ବାରି ଲେଖନୀରେ ଭରି

ଲେଖେ ମନତଳ କଥା,

ଆକାଶ ଛାତିରେ ଗୋଟି ଗୋଟି ପଢେ

ଅକୁହା ଅନନ୍ତ ଗାଥା ।


ଜଳଧର ଦୂତ ଡେଇଁ ପରବତ

ନିଏ ପ୍ରିୟତମ ଚିଠି,

ମେଘ ମହ୍ଲାରର ସଂଗୀତ ରାଗରେ

ପ୍ରିୟା ପାଶେ ଦିଏ ଭେଟି ।


ତୄତୀୟ ନୟନ କରି ଉନ୍ମୋଚନ

ଭାବନାରେ ମଗ୍ନ ହୁଏ,

କଳ୍ପନା ସଜେଇ କାଗଜ ଛାତିରେ

କବି ଅମରତ୍ବ ପାଏ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics