Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sangeeta Barik

Inspirational

4  

Sangeeta Barik

Inspirational

ଶିଶୁ

ଶିଶୁ

1 min
391



ମୋ ଦେଶର କୋମଳ କଳିକା

ପ୍ରଭାତ ର ପହିଲି ପୁଲକ,

ହୃଦୟ ତା ମଞ୍ଜୁଳ ମନ୍ଦିର

ବହୁଦୂରେ ହିଂସା ଦ୍ୱେଷ ଶୋକ ।


ଧରଣୀ ରେ ମୃତ୍ତିକା ପିଣ୍ଡୁଳା 

ପୂର୍ଣ୍ଣ ଏକ ରୂପ ନେବାପାଇଁ,

କୁମ୍ଭାର ର କରକମଳରେ

ଚେଇଁବ ସେ କରନ୍ୟାସ ପାଇ ।


ଗୁରୁଜନ ପ୍ରେରଣା ଆଶିଷେ

ଚାଲିବ ସେ ପଥ ବହୁଦୂର,

ମୁଣ୍ଡ ଟେକି ଦେଖିବ ଦୁନିଆ

ଧର୍ମ କର୍ମ ଜୀବନ ଆଧାର ।


ସମାଜ କୁ ସମର୍ପିତ ହୋଇ

ତୁଲାଇବ ନିଜର ଆସନ,

ଭବିଷ୍ୟତ ଭାଗ୍ୟ ଆକାଶରେ

ଉଡାଇବ ସଫଳ ବିମାନ ।


ଜାଳିବ ସେ ଆଲୋକବର୍ତ୍ତିକା

ତା ଆଗାମୀ ବଂଶଧର ପାଇଁ,

ପଲ୍ଲବିତ ହେବ ନବଚାରା

ଭାଗ୍ୟାକାଶେ ସୂରୁଜ ଅନାଇ ।


ବିଦ୍ୟମାନ ସୁକୋମଳ ଶିଶୁ

କାଲି ହେବ ଦେଶର ଭବିଷ୍ୟ

ଆସ ତାଙ୍କୁ ସମୃଦ୍ଧ କରିବା 

ସିଞ୍ଚିଦେଇ ଅମୃତ ପୀୟୂଷ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational