Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Romance Inspirational Others

4  

Chittaranjan Nanda

Romance Inspirational Others

କାହିଁକି ଏତେ ନିଷ୍ଠୁର ହେଲ

କାହିଁକି ଏତେ ନିଷ୍ଠୁର ହେଲ

1 min
345



ଲୁଚାଇଲି ଠିକଣା 

ଖୋଜିନେଲ ମୋତେ 

ଉପସ୍ଥିତ ହେଲ ମୋର ପାଶରେ,

ସ୍ବପ୍ନ ଭରିଦେଲ ମୋ ଆଖିରେ,

ମନ ଚାହୁଁଛି ଲୁଚି ଲୁଚି ଛପି ଛପି ଦେଖିବି ତୁମକୁ |


ମୋ ହାତର ମୁଠେ ଅନ୍ନ, 

କହୁଥିଲ ତୁମ ପାଇଁ ତାହା ମନ୍ଦିର ଅବଢା ଅନ୍ନ,

ମୋ ଆଖିର ଟୋପାଏ ଲୁହ, କଷ୍ଟ ହୁଏ ନେବାକୁ ତମକୁ ଶ୍ୱାସ, 

ମୋ ଅଧରର ଏକ ଚୁମ୍ବନ ଲାଗେ କୈବଲ୍ୟ ସଦୃଶ |


କେଉଁ ଅଭିମାନ ଭାରି ପଡ଼ିଗଲା, ଭୂଲିଗଲ

ମୋର ସବୁ ଆନନ୍ଦକୁ ତୁମେ ସାଉଁଟି ନେଲ

କଥା ଦେଇ ତୁମେ କଥା ନ ରଖିଲ

ତୁମେ ଆଜି କାହିଁକି ମୋତେ ଜୀବନୁ ଦୂର କଲ ?


ଆଖିରେ ପ୍ରେମ ପ୍ରୀତିର ଆଲୋକର ମୋହରେ

ଭାଙ୍ଗି ଯାଇଛି, ଆଉ କଅଣ ଜୀବନ୍ୟାସ ପାଇବରେ

ନାହଁ ତୁମେ ମନେ ଆସିଯାଏ ପଳ ପଳ ଅନ୍ଧାର,

ମୋ ଏକେଲାପଣର ଜହ୍ନରାତି ମଧ୍ୟର |


ଆଖିରେ ତ ନିଦ ନାହିଁ ମୋର,

କହିଲ, କି ଦୋଷ ଥିଲା ମୋର,  

କିଆଁ ହଜେଇଲ କଷ୍ଟରେ ପାଇଥିବା ମୋ ଠିକଣା 

କାହିଁକି ଏତେ ନିଷ୍ଠୁର ହେଲ ଦେଇ ମୁଠାଏ ଶିହରଣ ଓ ଉନ୍ମାଦନା |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance