Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bishnupriya Panda

Inspirational

4  

Bishnupriya Panda

Inspirational

ଜ୍ୟୋତି ଜ୍ୟୋତି ଟିଏ ମୁଁ

ଜ୍ୟୋତି ଜ୍ୟୋତି ଟିଏ ମୁଁ

1 min
384



ଜ୍ୟୋତି ଟିଏ ମୁଁ ଜ୍ୟୋତି ଟିଏ 

ଜ୍ୟୋତିରିଙ୍ଗନ ର ଜ୍ୟୋତି ଟିଏ l


ଜୁଳୁ ଜୁଳୁ କରି ଆଲୋକ ଦେଖାଏ

ସେ ଆଲୋକେ ମୁହିଁ ଶାନ୍ତି ପାଏ l


କୁନି ଜୀବ ଟିଏ ମୋତେ କରି

କି ଲାଭ ବା କରେ ମୁଁ କାହାରି l


ଗଗନ ବୁକୁରେ ଉଡିଉଡି

କେବେ ପଡି ଯାଏ ମୁହିଁ ଝଡି l


ହିସାବ ତ କେହି ରଖେ ନାହିଁ

ତଥାପି କେବେ ମୁଁ ଡରେ ନାହିଁ l


ଅମାବାସ୍ୟା ଅନ୍ଧକାରେ ମୁହିଁ

ଜ୍ୟୋତି ପ୍ରକାଶଇ ରହିରହି ।


ପଥିକ ପ୍ରବର ଶାନ୍ତି ପାଏ

ଯେବେ ମୋତେ ସିଏ ଦେଖିଦିଏ l


ଭାବୁକ ତ ଅନ୍ଧକାରେ ବସି

ମୋ ନାମେ କବିତା ଲେଖିଯାନ୍ତି ।


କାହା ଉପକାରେ ଆସେନାହିଁ

ତଥାପି ମୁଁ କେବେ ଡରେ ନାହିଁl


କୁନି ଜ୍ୟୋତି ଟିଏ ମୋତେ କଲ

ଅନ୍ଧକାରେ ମୋତେ ଛାଡିଦେଲ l


ମୋ ପଛେ ଆଲୋକ ଲଗାଇଲ

ମୋତେ କିନ୍ତୁ ତା ନ ଜଣାଇଲ l


ମୋ ଭିତରେ ଆଲୋକ ଟି ଅଛି

ମୁଁ କିନ୍ତୁ ଅନ୍ଧାରେ ଚାଲୁଅଛି l


ଖୋଜି ଖୋଜି ମୁହିଁ ଆଲୋକକୁ

ଥକି ଗଲେଣି ମୁଁ ଉଡିବାକୁl


ଇଶ୍ୱର ଙ୍କ ଦୟା ଯେବେ ହେବ

ମୋଜ୍ୟୋତି ଦର୍ଶନ ତ ମିଳିବ l


ଜନ ଉପକାରେ ଆସିଗଲେ ଥରେ

ଜୀବନ ସାର୍ଥକ ମୋର ହେବ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational