Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Action Inspirational Others

4  

Bharatabandhu Biswal

Action Inspirational Others

ଜନନୀ ହୁଅ ସହାୟ

ଜନନୀ ହୁଅ ସହାୟ

1 min
338



କୃପାମୟୀ ମାଆ ବରଦା ବିରଜା

ନବଦୁର୍ଗା ସିଦ୍ଧିଦାତ୍ରୀ

ହୁଅ ସୁପ୍ରସନ୍ନା ଦେବୀ ମହାଶକ୍ତି

ପଦ୍ମାସନା ଜଗଦ୍ଧାତ୍ରୀ ।


ଦିଅ ଅଷ୍ଟସିଦ୍ଧି ଅଣିମା ମହିମା

ଗରିମା ଲଘିମା ପ୍ରାପ୍ତି

ଆହରି ପ୍ରାକାମ୍ୟ ଈଶିତ୍ୱ ବଶୀତ୍ୱ

ମିଳୁ ମୋକ୍ଷ ସଦଗତି ।


ଅଣିମା ସୁଜ୍ଞାନ ଅଟଇ ଅଦୃଶ୍ୟ

ଶକତି ସୂକ୍ଷ୍ମାତିସୂକ୍ଷ୍ମ

ସାଧନେ ସରଳ ହୁଅଇ କଠିନ

ଜୀବନ ହୁଅଇ ଧନ୍ୟ ।


ଆପଣା ବିଚାର ହୋଇପାରେ ବ୍ୟାପ୍ତ

ଜଗତେ ସଚରାଚର

ମହିମା ସୁଗୁଣ ମଣ୍ଡେ ବିଶାଳତା

ବଢାଏ ଜ୍ଞାନ ଭଣ୍ଡାର ।


ଗରିମା ଅଟଇ ସ୍ଥିତପ୍ରଜ୍ଞ ବୁଦ୍ଧି

ମନକୁ ରଖଇ ସ୍ଥିର

ସୁଖ ଅବା ଦୁଃଖେ ରହଇ ସାଧକ

ନୀତିନିଷ୍ଠ ଅବିଚଳ ।


ଛାଡି ହି°ସା 6ଦ୍ୱଷ ସଦ୍ଭାବନା ଯୁକ୍ତ

ହେଲେ ଅହଙ୍କାର ମୁକ୍ତ

ଅଭ୍ୟାସେ ଲଘିମା ଲାଗଇ ହାଲୁକା

ଘାରେ ନାହିଁ ରୋଗଶୋକ ।


ଅସମ୍ଭବ କାର୍ଯ୍ୟ ହୁଅଇ ସମ୍ଭବ

ଥିଲେ ଦୃଢ ଇଚ୍ଛା ଶକ୍ତି

ବାଞ୍ଛିତ ସୁଫଳ ହାସଲ ନିମନ୍ତେ

ସୁଯୋଗ ପଦ୍ଧତି ପ୍ରାପ୍ତି ।


ଅଟଇ ପ୍ରାକାମ୍ୟ ଷଷ୍ଠ ମହାବିଦ୍ୟା

ସାଧକ ସ୍ୱଇଚ୍ଛା ବଳେ

ଉଡଇ ଆକାଶେ ପାରିଥାଏ ଗମି

ଜଳସ୍ଥଳ ଭୂମଣ୍ଡଳେ ।


ସତ୍ୟ ଚିରନ୍ତନ ଅଟଇ ଈଶୀତ୍ୱ

ଶକତି ଅପରାଜେୟ

ସତ୍ୟକାମ ବ୍ୟକ୍ତି ରଖେ ସୁସାମର୍ଥ୍ୟ

କରିପାରେ କାଳ ଜୟ ।


ଅଟେ ସଦ୍ଭାବନା ପ୍ରେମ ଓ କରୁଣା

ବଶୀତ୍ୱ ଶକ୍ତି ଅଦ୍ଭୁତ

ହି°ସ୍ର ପଶୁ ମଧ୍ୟ ମାନଇ ବଶ୍ୟତା

ହୋଇଯାଏ ସମ୍ମୋହିତ ।


ନୁହେଁ ପୂର୍ଣ୍ଣ ସିଦ୍ଧି ବଳ ପରାକ୍ରମ

ଅତୁଳନୀୟ ବୈଭବ

ନୁହଁ ପ୍ରଦର୍ଶନ ପଦ ସନମାନ

ସିଦ୍ଧି ଉଦାତ୍ତ ସ୍ୱଭାବ ।


ସର୍ବଦା ନିର୍ଲିପ୍ତ ପ୍ରଭୁ ସଦାଶିବ

ପୂର୍ଣ୍ଣ ସିଦ୍ଧ ଯୋଗେଶ୍ୱର

ଜଗତର ହିତ ସାଧନ ନିମନ୍ତେ

ପାନ କଲେ ହଳାହଳ ।


କିଞ୍ଚିତ ବହୁତ ହେଉ ଲକ୍ଷ୍ୟ ସିଦ୍ଧି

ମଙ୍ଗଳ କଲ୍ୟାଣ ଧ୍ୟେୟ

ପ୍ରଭୁ ଜଗଦୀଶ ଦିଅ ଶୁଭାଶିଷ

ଜନନୀ ହୁଅ ସହାୟ ।

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action