Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Biswajit Sahoo

Tragedy Classics Inspirational

4.0  

Biswajit Sahoo

Tragedy Classics Inspirational

ଜୀବନର ମୋଡ଼

ଜୀବନର ମୋଡ଼

1 min
199


ଜୀବନର ମୋଡ଼ ବଦଳିଯାଇଥିଲା,

ଯେତେବେଳେ ବଦଳିଗଲା 

ସଂପର୍କର ପରିଭାଷା,

ଯେତେବେଳେ କମିଗଲା

ସାହାଯ୍ୟର ମହତ୍ତ୍ୱ,

ଯେତେବେଳେ ଶୁଖିଗଲା,

ସ୍ନେହ, ଆଦରର ସମୁଦ୍ର,

ଯେତେବେଳେ ହଜିଗଲା,

ସେଇ ଅତି ପରିଚିତ ଚେହେରା,

ବାସ୍ ତା'ପରେ,

ସପ୍ତରଙ୍ଗର ଜୀବନ ଆଜି ବିବର୍ଣ୍ଣ

ସାତସୁରର ଜୀବନ ଆଜି ବେସୁରା

ବୁଝିବାକୁ ବୋଧେ ଡେରି ହେଇଗଲା,

ପ୍ରଭୁ ହିଁ ପରମ ସଖା,

ଜୀବନର ସବୁ ସୁଖ ସରିଯିବା ପରେ

ଏବେ ମୃତ୍ୟୁ କୁ ଅପେକ୍ଷା ।


Rate this content
Log in