Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Jena

Abstract

3  

Sarojini Jena

Abstract

ଜୀବନ ଏ ନଦୀ ତୀରେ

ଜୀବନ ଏ ନଦୀ ତୀରେ

1 min
163


ଜୀବନ ଏ ନଦୀ ତୀରେ

କେତେ ସ୍ମୃତି ଉଙ୍କି ମାରେ

ପିଲାଦିନ ଧୂଳି ଖେଳ ପୁଣି,

ସାଙ୍ଗ ସାଥି ଭୋଜି ମେଳ

ମେଳା ଯାତ ପୁଣି ପୁନିଅଁପରବ ।


ଜୀବନ ଏ ନଦୀ ତୀରେ

କେତେ ସୁଖ କେତେ ଦୁଃଖ,

କେତେ ସ୍ମୃତି ଅନୁଭୂତି

ଉଜ୍ଜୀବିତ ହୁଏ ସବୁ ମାନସ ପଟରେ

କେତେ ଭଲ କେତେ ମନ୍ଦ,

କେତେ ସାଥି,ପ୍ରୀତି ପୁଣି

ଖେଳଇ ହୃଦୟରେ ।


ଜୀବନ ଏ ନଦୀ ତୀରେ

କେତେ ସ୍ବପ୍ନ ଗୋଧୂଳି ରେ

କେତେ ସ୍ବପ୍ନ ପୁଣି ଭାସି ବୁଲେ

ଏ ମନ ଆକାଶ ଛାତି ପରେ

ଠିକଣା ତ ନାହିଁ ତାର

ବଖାଣି ହୁଏନା ସବୁ ବାକି ଯେତେ କଥା

ମନେପଡେ ଲାଗେ ବ୍ୟଥା ।


ଜୀବନ ଏ ନଦୀ ତୀରେ

ପିତା ମାତା ପରିବାରେ

ଭାଇ ଭଉଣୀ ମେଳରେ

କେତେ ଶାନ୍ତି କେତେ ସୁଖ

ସବୁ ମିଳେଇଲା ପୁଣି ପାଣି ଫୋଟକା ପରିରେ ।


ଜୀବନ ଏ ନଦୀ ତୀର

ପ୍ରେମ ଆସେ ଧୀରେ ଧୀରେ

ସବୁ ପ୍ରେମ ଯେ ଶାଶ୍ୱତ ଚିର

ରହିଯାଏ ମନ ଆଇନାରେ

ସିନ୍ଦୂର ଫରୁଆ ପରି ମନ ଫରୁଆରେ


ଜୀବନ ଏ ନଦୀ ତୀରେ

 ଶେଷ ପ୍ରତୀକ୍ଷା ପ୍ରଭୁ କୃପା

ଟିକେ ପାଇବାକୁ ତା ଚେନାଏ ହସ

କି ଚେନାଏ ଆଶୀର୍ବାଦ କଣିକାରୁ

ଏ ଜୀବନ ଚାଲିଯିବ

ପରମାତ୍ମା ଆତ୍ମା ମିଳନ ସ୍ଥଳକୁ

ଏ ଜୀବନ ନଦୀ ତୀରେ

 ଆଉ କିଛି ନାହିଁ ଆଶା

ସାହା ଏକା କାଳିଆରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract