Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Abstract Action Others

3  

Jayashree Maharana

Abstract Action Others

ଜୀବନ ଡାଏରୀ

ଜୀବନ ଡାଏରୀ

1 min
233


କାହିଁକି ଏ ଉତ୍ସୁକତା ?

କଣ ବା ପଢିବ 

ମୋ ଜୀବନ ଡାଏରୀ ରୁ ?


ଜାଣେ  


ମୁଁ ଝିଅଟିଏ ବୋଲି

ତୁମେ ବ୍ୟଗ୍ର ଜାଣିବାକୁ.......


ମୋ ହୃଦୟର ନିଭୃତ କୋଠରୀରେ

ବନ୍ଦୀ ହୋଇଥିବା ଆଶା ଗୁଡିକୁ,

ମନରେ ଉଙ୍କିଥିବା ସ୍ୱପ୍ନର ଝଲକ ସବୁକୁ,

ବିତେଇଥିବା ହସଖୁସିର

ରଙ୍ଗୀନ ମୁହୂର୍ତ୍ତଗୁଡିକୁ......


ଆଖିକୋଣରେ ଲୁହରୂପେ

ଝରିଯାଇଥିବା

ବ୍ୟଥାର କାହାଣୀ ଗୁଡିକୁ ।


ସତରେ କଣ.....

ତୁମେ ଏତିକିରେ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ ?


ଆଉ କିଛି ରହିଗଲା ନା?


ପଢିପାର....

ପରମ୍ପରାକୁ ଆଲିଙ୍ଗନ କରିଛି

ଖୁବ ଆନନ୍ଦରେ,

କର୍ତ୍ତବ୍ୟକୁ ମଥାର ମୁକୁଟ କରି ସଜାଇଛି,

ତ୍ୟାଗ,ଦୟାକୁ ଗହଣା କରିନାଇଛି,

ନିଜକୁ ସମର୍ପି ଦେଇଛି

 ତିଳ ତିଳ ଜଳି ସମାଜର ଯଜ୍ଞରେ ।


ପଢିପାର

ଆକାଶକୁ ଛୁଇଁବାର ଉନ୍ମାଦନାକୁ,

ସାଗରରେ ଖେଳିବା ସାହସ କୁ,

ତୁମ ସନ୍ଦେହ କାଳିମାକୁ ହଟାଇ....

ନିନ୍ଦା ଅପବାଦକୁ ଭୁଲି....

ପାରଦର୍ଶିତାର ଧ୍ବଜା

ସଫଳତାର ଶିଖରରେ ଉଡାଇବାକୁ ।


ବାକି ରହିଗଲା ଅନେକ କିଛି ...


ପଢିପାର

ନାରୀ ରୂପେ ନିଜ ଅସ୍ତିତ୍ୱକୁ

ଚିହ୍ନିଥିବାର ସଂକେତ,

ଆତ୍ମାବଲୋକନର ସୂକ୍ଷ୍ମ ଦର୍ଶନସମୂହକୁ,

ପୁଣ୍ୟ ତୀର୍ଥରେ ବୁଡ଼ ପକେଇଥିବା

ଗର୍ବ,ଅହଂକାରର ଆବର୍ଜନାଗୁଡିକୁ ।


ଖୋଲିଦେଲି ପୃଷ୍ଠା ପରେ ପୃଷ୍ଠା

ତୁମପାଇଁ

ମୋ ଜୀବନ ଡାଏରୀରୁ ।



Rate this content
Log in