Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjay kumar Panda

Romance Others

5.0  

Sanjay kumar Panda

Romance Others

ଝଡି ଯାଇଥିବା ଫୁଲର ପାଖୁଡ଼ା

ଝଡି ଯାଇଥିବା ଫୁଲର ପାଖୁଡ଼ା

1 min
359



ପ୍ରିୟ !

ମୁଁ ତ ଜଣେ ଅଭାଗିନୀ,

ଏକ ଝଡ଼ି ଯାଇଥିବା ଫୁଲର ପିଖୁଡ଼ା ଟିଏ ।

ଏକ ଅଲୋଡା ସନ୍ଧ୍ୟାରେ

ତୁମେ ଅଭିଯୋଗ ବାଢ଼ ।


ସାରାଜୀବନ,

ଗୋଟେ ମଉଳାର ଅପବାଦରେ

ଜୀଇଁବାକୁ ଅଛି ଜୀବନ ।


ତେବେ !

ତେବେ ତୁମେହିଁ ତ କହିଥିଲ ପ୍ରିୟ,

ଫୁଲଟିଏ ଜଡେଇ ଧରିଥିବା ଯାଏଁ

ବୃନ୍ତର ସେ ଆକର୍ଷଣରେ,

ଥାଅ ତୁମେ, ଥାଏ ପ୍ରେମ ।


ମୁଁ ମଧୁ ସଞ୍ଚେ,

ତୁମେ ଭଅଁର ହୋଇ ଶୋଷିନିଅ ।

ମୁଁ ନାଚି ଉଠେ,

ତୁମେ ପବନ ହୋଇ ବହିଯାଅ ।

ମୁଁ ରଙ୍ଗ ବୁଣେ,

ତୁମେ ପ୍ରଜାପତିଟେ ହୋଇଯାଅ ।


ଏବେତ ମୁଁ ବୃନ୍ତଚ୍ୟୁତ,

ଏକା ଏକା କେମିତି ବଞ୍ଚିବି !

ତୁମ ବିନା...ପ୍ରେମ ବିନା ।


କିନ୍ତୁ ପ୍ରିୟେ !

ଏଇତ ପ୍ରେମ ।

ତୁମେ କଣ ଅନୁଭବ କରୁନ

ବୃନ୍ତଠାରୁ ଏ ମାଟିରେ ଅଧିକ ଆକର୍ଷଣକୁ ।


ତୁମ ମଉଳା ଶରୀରକୁ

କେମିତି ଆବୋରି ଧରିଛି

ତା ଧୂସର ପ୍ରଶସ୍ତ ଛାତିରେ ।


ତା ପ୍ରତ୍ୟେକ କଣିକାରେ ଅଛି

ସମସ୍ତଙ୍କୁ ନିଜର କରିନେବାର 

ଏକ ପ୍ରଚଣ୍ଡ ପାଗଳାମି ।


ଏଇତ ପ୍ରେମ ନା !

ଥରେ ସେହି ବିବର୍ଣ୍ଣତାକୁ 

ଆଲିଙ୍ଗନ କରିନିଅ ନା...

ଦେଖିବ, ଲୀନ ହୋଇଯାଇଥିବା

ମୋର ସବୁ ଅବୟବ,

ପୁଣି ରଙ୍ଗୀନ୍ ହୋଇଉଠିବେ ।।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance