Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

ଝାଟି ମାଟି କୁଟୀର

ଝାଟି ମାଟି କୁଟୀର

1 min
167



ଝାଟି ମାଟି କୁଟୀରଟି

      ଦିଶେ ଭାରି ସୁନ୍ଦର 

ନୂଅଣିଆ ଭଲ ଲାଗେ 

      ତାର ଛଣ ଛପର ।

ନାଲି ରଙ୍ଗ ମାଟିରେ ତ

      ଲିପା ହେଇଅଛି 

ମହ ମହ କୁଢ ତାର 

      ବାସି ଯାଉଅଛି ।

ରଙ୍ଗ ବେରଙ୍ଗର ଝୋଟି

କି ସୁନ୍ଦର ଦିଶେ ଫୁଟି 

ଟାଣି ନିଏ ତନୁ ମନ 

     ଆତ୍ମା ହୁଏ ବିଭୋର ।

ଝାଟି ମାଟି କୁଟୀରଟି 

     ଦିଶେ ଭାରି ସୁନ୍ଦର ।


ଚାରି ପାରୁଶେ ପର୍ବତ 

       ଘେରି ରହି ଅଛି 

କଳ କଳ ଝରଣାଟି 

      ବହି ତ ଯାଉଛି ।

କୋଇଲିର କୁହୁ ତାନ 

      ଶୁଭେ ଏଠି ବଢିଆ 

ନୀଳ ଆକାଶର ତଳେ 

     ଭଲ ଲାଗେ କୁଡିଆ ।

ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ଉଡିବାକୁ

ପ୍ରଜାପତି ଧରିବାକୁ

ଉଡି ଉଡି ବୁଲୁଥାନ୍ତି 

   ସିଏ ଫୁଲ ଉପର ।

ଝାଟି ମାଟି କୁଟୀରଟି

     ଦିଶେ ଭାରି ସୁନ୍ଦର ।


 ଦଳ ଦଳ କେତେ ପକ୍ଷୀ

     ଉଡନ୍ତି ଆକାଶେ

ଅସ୍ତଗାମୀ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଏଠି

     ମନଲୋଭା ଦିଶେ ।

ରଙ୍ଗ ବେରଙ୍ଗର ଫୁଲ

    ଫୁଟି ଦିଶେ ସୁନ୍ଦର

ସତେକି ସାଜିଛି ଇଏ

     ଫୁଲର ସହର ।

ଚାଳରୁ ତା ପାଣି ଛିଟା

ପଡି ହୁଅଇ ଫୋଟକା

ଖରା ଦିନେ ବଢି ଥାଏ

    ୟାର ତ ଆଦର ।

ଝାଟି ମାଟି କୁଟୀରଟି 

     ଦିଶେ ଭାରି ସୁନ୍ଦର ।


ଚାରିପଟେ ତାହାର ଯେ 

     ବାଡ ପଡିଅଛି 

ଗୋବରରେ ଲିପା ହୋଇ 

      ସୁନ୍ଦର ଦିଶୁଛି ।

ଲାଖି ଯାଏ ଆଖି ଦେଖି

     ପରିଷ୍କାର ପରିଚ୍ଛନ୍ଶ   

ଲାଗେରେ ଯେମିତି ଇଏ 

      ମୁନି ଋଷି ଆଶ୍ରମ ।

ଥରେ ଯିଏ ଦେଖିଦେବ

ନା ସେ ଭୁଲି ପାରିବ 

ଫେରି ଆସିବନି କେବେ

      ତାହାର ତ ନଜର ।


ରାତିର ଆକାଶ ଏଠି

        ସୁନ୍ଦର ଦିଶଇ

ଜହ୍ନ ସାଥେ ତାରା ଫୁଲେ 

       ହେଇଥାଏ ବିଛେଇ ।

ମୃଦୁ ମଳୟ ବହଇ

       ଏଠି ନିରନ୍ତର 

 ଏତେ ଶାନ୍ତି ଲାଗେ ସତେ

     କି ଅମରା ପୁର ।

କି ସୁନ୍ଦର ପରିବେଶ 

କରେ ରେ ଆତ୍ମସନ୍ତୋଷ 

ହୃଦୟରେ ରହିଗଲା ସିଏ

     ହେଇ ନିଜର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract