Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandrakanta Nayak

Classics

3  

Chandrakanta Nayak

Classics

ଜଗତରେ ତୁମ ନାମ ବଡ

ଜଗତରେ ତୁମ ନାମ ବଡ

1 min
402


ଜଗତରେ ତୁମ ନାମ ଏକା ବଡ 

ତୁମେ ପରା ବଡ ଠାକୁର

କରି କରାଉଛ ପାଳୁଛ ତାରୁଛ 

ତୁମକୁ କୋଟିଏ ଜୁହାର ।


ଜୀବନରେ କେବେ ଭଲରେ 

ତୁମକୁ ଡାକି ନାହିଁ ମନଖୋଲି

କେମିତି ତୁମକୁ କି ନାମେ ଡାକିବି 

ଜାଣିନି ତୁମକୁ ବୋଲି ।


ସଭିଏଁ କହନ୍ତି ତୁମେ ବଡ ଦିଅଁ 

ଚକା ଚକା ଦୁଇ ଆଖି

କଳପ କଳପ ତୁମରି ଭକତ 

ହାତ ଦେଇ ଥାନ୍ତି ଟେକି ।


ଯେମିତିକା ହେଉ ଡାକିଲେ ଭକତ 

ଆସ ପରା ତୁମେ ଧାଇଁ

ଝାଡିଦେଇ ଥାଅ ଯେତେ ଦେହ ଧୂଳି 

ଆଦରେ ନିଅ କୋଳେଇ ।


କେବଳ ଏତିକି କରୁଣା କରିବ 

ଆହେ ମୋର ମହାବାହୁ

ତୁମରି କରୁଣା ବରଷା ହେଉ ହେ 

ସଂସାରର ଦୁଃଖ ଯାଉ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics