Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandrakanta Nayak

Others

3  

Chandrakanta Nayak

Others

ମଙ୍ଗଳମୟ ହେ

ମଙ୍ଗଳମୟ ହେ

1 min
300


ମଙ୍ଗ ମୟ ମୋ ଦୟାର ଠାକୁର ତୁମେ ତ କରୁଣାମୟ !

ତୁମ ନାମରସ ଅମୃତ ପରଶ ବିଶ୍ୱ ହୁଏ ମଧୁମୟ !!


ଅବିରତ ଝରି ପଡୁଛି କରୁଣା କିଏ ମାଗୁ କି ନ ମାଗୁ !

ଥରେ ତୁମ ଆଗେ ଯୋଡିଦେଲେ ହାତ ପୁରି ଯାଏ ଆଶା ସବୁ !!


ଆଶାର ସାଗର ସଦା ଅପୂରଣ କେବେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ହୁଏ ନାହିଁ !

ଦିନ କିନ୍ତୁ କଟେ ଭଲରେ ଭଲରେ ତୁମରି ମୁହଁକୁ ଚାହିଁ !!


ତୁମେ ଥରେ ଯେବେ କଣେଇ ଚାହିଁବ ସବୁ ମିଳି ଯାଇଥାଏ !

ମାଗିବା ଆଗରୁ ଅଜାଡି ଦିଅ ହେ ଥରେ ଯିଏ ନାମ ନିଏ !!


କିଛି ଅଭିଯୋଗ କରିବିନି ପ୍ରଭୁ କିଛି ଅଭିମାନ ନାହିଁ !

କେବଳ ସଭିଙ୍କୁ ଦୟା କରିଥିବ ତୁମେ ହେ କମଳା ସାଇଁ !!



Rate this content
Log in