Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aishwarya Mishra

Inspirational Others

4  

Aishwarya Mishra

Inspirational Others

ହେଉ ଜଗତ କଲ୍ୟାଣ

ହେଉ ଜଗତ କଲ୍ୟାଣ

1 min
260



ଆହେ ଭଗବାନ କରୁଛି ଜଣାଣ 

ଶୁଣ ବାରେ ଦେଇ ମନ 

ତୁମ ପାଦ ତଳେ ସମର୍ପିଲି ପ୍ରଭୁ

ମୋର ଏ ତୁଚ୍ଛ ଜୀବନ ,


ତୁମେ ତ ଗଢିଛ ସୁନ୍ଦର ଏ ବିଶ୍ଵ

ସରଗ ସୁଷମା ଭରି

ମିଳିମିଶି ପ୍ରଭୁ ରହୁଥିଲେ ସବୁ

ହୃଦେ ତୁମ ନାମ ଧରି ,


ତୁମରି ଆଦେଶେ ଆତ-ଯାତ ହୋଇ

ସୂର୍ଯ୍ୟ ଦିଅନ୍ତି ପ୍ରକାଶ

ଋତୁ ଆସେ ପୁଣି ଋତୁ ଯେ ବଦଳେ

ବଦଳେ ନିଶି ଦିବସ ,


ତୁମେ ପରା ପ୍ରଭୁ ଗଢିଛ ସଂସାର

ଅଟ ବିଶ୍ଵର ନିୟନ୍ତା

ସବୁ ପ୍ରାଣୀଙ୍କର ଭାଗ୍ଯର ଦଉଡ଼ି 

ତୁମ ହାତେ ପରା ବନ୍ଧା ,


ତଥାପି କାହିଁକି କୁହ ହେ ମୁରାରୀ

ଭକ୍ତଙ୍କ ଡ଼ାକ ନ ଶୁଣ !

ପାଷାଣର ସମ କର ଅଭିନୟ

କାହିଁ ଗଲା ତୁମ ମନ !


ତୁମେ ଗଢିଥିଲ ଏ ବିଶ୍ଵ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ 

ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ଭାବ ନେଇ

ଏବେ ଦେଖ ପ୍ରଭୁ ଏଇ ଦୁନିଆଁରେ

ସ୍ନେହ ପାଇଁ ସ୍ଥାନ ନାହିଁ,


କେମିତି ସହୁଛ ଆହେ ଭଗବାନ 

ଦେଖି ଏ ଧରାର ରୂପ 

ଅନ୍ତର ତୁମର କାହିଁ ଆନ୍ଦୋଳିତ 

ହେଉନାହିଁ ବିଶ୍ଵରୂପ !


ଯେଉଁଠି ଦେଖୁଛି ସେଠି ଖାଲି ଦୁଃଖ 

ଈର୍ଷା, ହିଂସା ଅଛି ଭରି

ଆତୁର ନୟନେ ଭକତ ଡ଼ାକୁଛି

ତ୍ରାହି କର ଆହେ ହରି ,


ଆହେ କୃପାସିନ୍ଧୁ ଦୀନ-ଜନ ବନ୍ଧୁ

ହୁଅ ହେ ତୁମ୍ଭେ ସଦୟ 

ଦୁଃଖ ଦୂର କର ହେ ଜଗଦୀଶ୍ଵର 

ଦୂର ହେଉ ମିଛ ଭୟ


ମୋ ଜୀବନୁ ସବୁ ସୁଖ ଫେଡ଼ି ପ୍ରଭୁ

କର ଜଗତ କଲ୍ୟାଣ 

ଶାନ୍ତି-ମୈତ୍ରୀ-ଭକ୍ତି ବିରାଜୁ ଜଗତେ

ହର ସବୁରି କଷଣ 


ଶେଫାଳୀର ସମ ଫୁଟି ଝରିଯିବି

କରିବିନି ମନ ଉଣା 

ପ୍ରାଣୀଙ୍କର ଦୁଃଖ ହର ପୀତବାସ

ଏତିକି କର କରୁଣା


ପ୍ରାଣୀଙ୍କ ଆରତ ଦୁଃଖ ଅପ୍ରମିତ

ଦେଖୁ ଦେଖୁ କିବା ସହୁ !

ମୋ ଜୀବନ ପଛେ ନର୍କେ ପଡ଼ିଥାଉ

ଜଗତ ଉଦ୍ଧାର ହେଉ,


ପ୍ରଜ୍ଜ୍ୱଳିତ ହେଉ ପ୍ରଶାନ୍ତି ପ୍ରଦୀପ

ସବୁରି ହୃଦ ମନ୍ଦିରେ

ମାନବିକତାର ମହନୀୟ ସ୍ପର୍ଶେ

ହିଂସା ଦ୍ଵେଷ ଘୁଞ୍ଚୁ ଦୂରେ ,


ଦୂର ହେଉ ଯେତେ ଯାତନା, କଷଣ

ଦୂର ହେଉ ଭୟ ଭ୍ରାନ୍ତି

ଦୂର ହେଉ ଅମାବାସ୍ୟା ଅନ୍ଧକାର 

ଜଳିଉଠୁ ଦିବ୍ୟ ଜ୍ୟୋତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational