Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arup Biswal

Abstract Others Children

3  

Arup Biswal

Abstract Others Children

ହେ ବର୍ଷା

ହେ ବର୍ଷା

1 min
226



ହେ ବର୍ଷା !

ତୁମରି ସ୍ପର୍ଶରେ ଏସୃଷ୍ଟି ହେଉଛି

କେତେ ଯେ ଶସ୍ୟ ଶ୍ୟାମଳା,

ତୁମରି ଛୁଆଁରେ ପଲ୍ଲବିତ ସବୁ

ପିନ୍ଧାଅ ବୃକ୍ଷକୁ ମାଳା।


ହେ ବର୍ଷା !

ତୁମେ ଆସିଥାଅ ଏ ଧରାକୁ ନୂଆ 

କରି ଗଢି ତୋଳିବାକୁ,

ତୁମେ ଆସ ଶୁଷ୍କ ଧରାର ଛାତିରେ

ଶୀତଳତା ଭରିବାକୁ,


ହେ ବର୍ଷା !

ତୁମେତ ରୋଗୀର ଅନ୍ତର ତଳର

ସୀମାହୀନ ସରସତା,

ତୁମେ ଭରିଦିଅ ସୁପ୍ତ ମଞ୍ଜିରେ

ଚେତନାର ନୂଆ ବାର୍ତ୍ତା।


ହେ ବର୍ଷା !

ତୁମେ ଭରିଦିଅ ମୟୁର ଶରୀରେ

ନୃତ୍ୟର କାଉଁରୀ ସ୍ପର୍ଶ,

ତୁମେ ଅଟ ପରା ଶିଶୁର ଓଠରେ 

ମେଞ୍ଚାଏ ଦରୋଟି ହସ।


ହେ ବର୍ଷା !

ତୁମେ ଲେଖିଦିଅ ନଈ ହୃଦୟରେ

କୁଳୁକୁଳୁ ନୂଆ ଗୀତି,

ତୁମକୁ ଅପେକ୍ଷା କରିଛି ଝରଣା

ଝରାଇବ ବୋଲି ପ୍ରୀତି।


ହେ ବର୍ଷା!

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସପ୍ତରଙ୍ଗେ ତୁମେ

ବାଦଲର ରୂପରେଖ,

ନୀଳ ଦରିଆର ପ୍ରତିଛବି ତୁମେ

ଆକାଶରୁ ଥାଇ ଦେଖ।


ହେ ବର୍ଷା !

ଜଗତ ମଙ୍ଗଳ ତୁମ ଇଚ୍ଛା ପରା

ଜଗତ କଲ୍ୟାଣମୟୀ,

ପ୍ରଦୂଷିତ ଏଇ ପରିବେଶ ଯେଣୁ

ତୁମେ ଯାଉଛ ଉଭେଇ।


ହେ ବର୍ଷା !

କେବେ ସୃଷ୍ଟିକର ମହାବାତ୍ୟା ପୁଣି

କେବେ ଜଳର ପ୍ରଳୟ,

ନର ସାଜିଅଛି ସୃଷ୍ଟିର ଘାତକ

ଗାଇକି ଯନ୍ତ୍ରର ଜୟ।


ହେ ବର୍ଷା !

ତୁମେତ ଦେଉଛ ଚେତାଇ ସଭିଙ୍କୁ

'ମା 'ପରି କର ଆକଟ,

ତଥାପି ଏ ନର କାହିଁକି ଧାଇଁଛି

କରୁଛି କୂଟ କପଟ।


ହେ ବର୍ଷା !

ତୁମେ ମଣିଷ ମନରେ ଭରିଦିଅ  ସେନେହର ମିଠା ଗନ୍ଧ ,

ହରିନିଅ ତାର ସବୁ ଅବଗୁଣ

ନର ହୋଇଯାଉ ଶୁଦ୍ଧ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract