Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Inspirational

4  

Niranjan Mishra

Inspirational

ଗୁରୁ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର

ଗୁରୁ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର

2 mins
258



ଯାହା ନକରନ୍ତି ଈଶ୍ବର ।

ତାହା କରନ୍ତି ଗୁରୁବର ॥୧॥

ଗୁରୁବର ନୁହନ୍ତି ନର ।

ଗୁରୁ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର ॥୨॥

ଶିଷ୍ଯ ହୃଦୟେ ଜ୍ଞାନ ସୃଷ୍ଟି ।

କରନ୍ତି ଗୁରୁ ଦେଇ ଦୃଷ୍ଟି ॥୩॥

ଅଜ୍ଞାନ ତମିସ୍ରା ନାଶନ୍ତି ।

ଶିଷ୍ଯକୁ ସଂସାରୁ ତାରନ୍ତି ॥୪॥

ସଂସାର ସାଗର ନଉକା ।

ହୁଅନ୍ତି ଗୁରୁବର ଏକା ॥୫॥

ବିନା ଗୁରୁରେ ଦିବ୍ଯ ଜ୍ଞାନ ।

ମିଳିବ କେହ୍ନେ ମନେ ଘେନ ॥୬॥

ମନୁଷ୍ଯ ଜନମ ସାର୍ଥକ ।

ଲଭି ଗୁରୁଙ୍କୁ ମନେରଖ ॥୭॥

ବିଦ୍ୟାଦାନର ଅଧିକାର ।

କେବଳ ଅଛି ଗୁରୁଙ୍କର ॥୮॥

ଗୁରୁ ଚରଣ ଆଶ୍ରେ କର ।

ଲଙ୍ଘିବ ଭବ ପାରାବାର ॥୯॥

ଜୀବ ଅଜ୍ଞାନ ସଂସାରରେ ।

ପଡିଛି ମହାତମ ଘୋରେ ॥୧୦॥

ଈଶ୍ବର ତାରିବେ ଯାହାକୁ ।

ପାଶେ ପେଶିବେ ଶ୍ରୀଗୁରୁଙ୍କୁ ॥୧୧॥

ଗୁରୁବରଙ୍କ ସେବା ଫଳେ ।

କିବା ଅସାଧ୍ୟ ମହୀ ତଳେ ॥୧୨॥

ଗୁରୁଙ୍କ ପାଶକୁ ଚଳିବ ।

ଈଶ୍ବର ଭାବ ମନେ ଥିବ ॥୧୩॥

ବିଧିପୂର୍ବକ ପ୍ରଣମିବ ।

ସେବା ଧରମ ଆଚରିବ ॥୧୪॥

ବୁଝିବ ପ୍ରଶ୍ନ ପଚାରିବ ।

ଅବୁଝା ଯାହା କିଛି ଥିବ ॥୧୫॥

ତତ୍ତ୍ବ ଜ୍ଞାନର ଉପଦେଶ ।

ଗୁରୁବର ଦେବେ ଅବଶ୍ଯ ॥୧୬॥

ଏକମୁଖ ବ୍ରହ୍ମା ହିଁ ଗୁରୁ ।

ଦ୍ଵିଭୁଜ ବିଷ୍ଣୁ କଳ୍ପତରୁ ॥୧୭॥

ଦ୍ଵିଭୁଜ ଶ୍ରୀଗୁରୁ ଶଙ୍କର ।

ସୃଜନ ପାଳନ ସଂହାର ॥୧୮॥

ଶିଷ୍ଯର ହିତ ସେ ଚିନ୍ତନ୍ତି ।

ଭବ ବନ୍ଧନୁ ନିସ୍ତାରନ୍ତି ॥୧୯॥

ଶଙ୍କର ଯଦି ରୁଷ୍ଟ ହେବେ ।

ଗୁରୁ ତହିଁରୁ ନିବାରିବେ ॥୨୦॥

ଗୁରୁଙ୍କ କ୍ରୋଧରୁ ଶଙ୍କର ।

ନକରି ପାରିବେ ନିସ୍ତାର ॥୨୧॥

ଧରମ ଅର୍ଥ ମୁକ୍ତି ଦାତା ।

ଗୁରୁ ହିଁ ଦଇବ ବିଧାତା ॥୨୨॥

ବ୍ରହ୍ମ ଗୁରୁଙ୍କ ଶ୍ରୀମୁଖରେ ।

ଅଛନ୍ତି ରଖିବ ମନରେ ॥୨୩॥

ଗୁରୁଙ୍କ କୃପାପ୍ରସାଦରେ ।

ଶିଷ୍ଯ ଏ ଭବସିନ୍ଧୁ ତରେ ॥୨୪॥

ରାମ କୃଷ୍ଣ ବି ଏ ଧରାରେ ।

ଜନ୍ମିଲେ ନର କଳେବରେ ॥୨୫॥

ଆଶ୍ରିତ ହେଲେ ଗୁରୁପଦ ।

ଗୁରୁ ହିଁ ସକଳ ସମ୍ପଦ ॥୨୬॥

ରେ ମୂଢ ଜୀବ କଥା ମାନ ।

ଶ୍ରୀଗୁରୁ ପଦ କର ଧ୍ୟାନ ॥୨୭॥

ମନ ନିଶ୍ଚଳ କର ତୋର ।

ଶ୍ରୀଗୁରୁ ମନ୍ତ୍ର ହୃଦେ ଧର ॥୨୮॥

ଶ୍ରୀଗୁରୁ ନାମ ହୃଦେ ଧରି ।

ସ୍ବଧର୍ମ ନିଜର ଆଚରି ॥୨୯॥

ଲଭିବୁ ନିଶ୍ଚେ ହରିପଦ ।

ଖଣ୍ଡିବୁ ବିଷୟା ବିଷାଦ ॥୩୦॥



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational