Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Inspirational

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Inspirational

ଏଣିକି ଏ ଭୁଲ କରିବିନି

ଏଣିକି ଏ ଭୁଲ କରିବିନି

1 min
272


ପଉଷ ମାସର ଶୀତ ସକାଳରେ

ବାଆ ବୋହୁଥିଲା ଶିରିଶିରି ,

ବଗିଚାଟା ସାରା କେତେଜାତି ଫୁଲ

ଫୁଟି ହସୁଥିଲେ କିରିକିରି


ଦେଖୁଥିଲି ମୁହିଁ ବୁଲିବୁଲି ;

ପରାଜାପତିଏ ମହୁ ଶୋଷୁଥିଲେ

ଫୁଲପରେ ବସି ଝୁଲିଝୁଲି


ଛିଟ ଛିଟ ଡେଣା କେତେ ରଙ୍ଗଭରା

ଦିଶୁଥିଲା ଭାରି ଚିକିଚିକି ,

ଖେଳିବାକୁ ଟିକେ ପରଜାପତିଟେ

ଧରିନେଲି ମୁହିଁ ଛପିଛପି


ଦୂରରୁ ଦେଖିଲେ ଜେଜେବାପା

ପାଖକୁ ଆସି ମୋ କାନ ମୋଡ଼ିଦେଲେ

ପଚାରିଲେ ମୋତେ ହୋଇ ଖପ୍ପା


"ଚଗଲି ଝିଅ ତୁ-ଏ କି କରୁଅଛୁ

କହ ତୋତେ କି ଲୋ ନାହିଁ ଜଣା ,

ଜୀବଟାକୁ ଧରି କଲବଲ କରୁ

ମକଚି ହେଲାଣି ତା'ର ଡେଣା


ଇଏ କି ଆନନ୍ଦ କହ ଭଲା ;

ତୋର ଏଇ ଖେଳ ତାକୁ ପରା କାଳ

ହେଲାଣି ସେ ଦେଖ୍ ଦରମଲା


କେଡ଼େ ଆନନ୍ଦରେ ଉଡ଼ିବୁଲି ସିଏ

ଫୁଲପରେ ଯାଇ ବସୁଥିଲା ,

ସୁରୁଜ କିରଣେ ,ରଙ୍ଗ ଡେଣା ତା'ର

ଆହା କେଡ଼େ ଶୋଭା ଦିଶୁଥିଲା


ସରାଗ ତୁ ତା'ର ଭାଙ୍ଗିଦେଲୁ

ମନ ଭୁଲାଣିଆ ରଙ୍ଗଡେଣାକୁ ତା'

ଅକାରଣେ ଯାହା ଫିକା କଲୁ


ଡରିଡରି ମୁହିଁ ଉତ୍ତରଟି ଦେଲି

"କହୁଅଛ ଜେଜେ ସତକଥା ,

ଭାବି ମୁଁ ନ ଥିଲି ମୋ ଆନନ୍ଦ ଲାଗି

ଜୀବଟି ପାଇବ ଏତେ ବ୍ୟଥା


ହେଇ ଦେଖ-ତାକୁ ଦେଲି ଛାଡ଼ି ;

ଏଣିକି ଏ ଭୁଲ କରିବିନି ଜମା

ଆଜିଠୁ ହେଉଛି କାନମୋଡ଼ି


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational