Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Henarani Senapati

Abstract Inspirational Others

4  

Henarani Senapati

Abstract Inspirational Others

ଏକ ତରଫା

ଏକ ତରଫା

1 min
308


ମନ ମନ୍ଦିରର ରାଜ କନ୍ୟା ତୁମେ

ତୁମକୁ ପାଏ ମୁଁ ଭଲ

ତୁମ ଋପ ଛବି ମୋ ହୃଦ ସ୍ପନ୍ଦନ

ତୁମେ ବୁଝି ଗଲେ ଭଲ ।

ତୁମ ରୂପକାନ୍ତି ନୀଳିମା ଆକାଶେ

ଚନ୍ଦ୍ର ସମ ଉଜ୍ବଳତା

ଥିଲେ ଯେତେ ଦୂରେ ତୁମ ରୂପ ରଙ୍ଗେ

ଝଟକୁଥାଏ ସୁୁୁୁଧ୍ୟତା ।


କାହିଁକି ତୁମକୁ ପାଇଲି ମୁଁ ଭଲ

କଷ୍ଟ ମୋ ଭାଗ୍ୟ ରେ ଲେଖା

ତଳକୁ ଅନାଇ ଯାଅ ଗୋ ସୁନ୍ଦରୀ

କରି ନାହଁ କେବେ ଦେଖା ।

ତୁମ ପରିବାର ଆମ ପରିବାର

ସମାସ୍କନ୍ଦେ ନୁହେଁ ଏକା

ଜାତି ଗୋତ୍ର ଆମ ନୁହଁଇ ତ ଏକା

ମୋ ମୁହଁ ପଡଇ ଫିକା ।

ଆକାଶ ପାତାଳ ଫରକ ଆମର

ବଡ ,ସାନ ,ଜାତି ,ଗୋତ୍ରେ

କିପରି ତୁମକୁ ପାଇବି ମୋହିନି

ମନ ମୋର କାନ୍ଦେ ସତେ ।

କେମିତି ବା ଯିବି ତୁମ ହୃଦୟକୁ

ଭାବିଲେ ମାଡଇ ଡର

ଦୂରରେ ଥାଇ ମୁଁ ନିରେଖେ ତୁମକୁ

ପାଖ ମାଡେନି ତୁମର ।

ଜାଣି ନାହଁ ତୁମେ ଭଲ ପାଏ ମୁହିଁ

ପଛେ ପଛେ ତୁମ ଥାଏ

ନୁହେଁ ରାଜପୁତ୍ର କି ଅବା ପଣ୍ଡିତ

ମୁଁ ଯେ ଦୀନ ହୀନ ଟିଏ ।

ଅନ୍ତରଙ୍ଗ ଭାବେ ତୁମ ରୂପ କଳ୍ପ

ଆଙ୍କିଛି ହୃଦ ମନ୍ଦିରେ

ତୁମ ସ୍ନିଗ୍ଧ ଛବି ଭାବି ହୁଏ ଖାଲି

ଶୟନେ ବା ଉଜାଗରେ ।

ତୁମେ ବଡ ଘର ଝିଅ ସେନା ହେଲ

ମୁଁ ତୁମ ହୃଦୟ ଚୋର

ଭଗବାନ ପାଖେ କରେ ମୁଁ ମିନତୀ

ଜାତି ଗୋତ୍ର ହେଉ ଦୂର ।

ଶେଷରେ ଏତିକି ଶୁଣରେ ସୁନ୍ଦରୀ

ତୁମ ବିନା ମୁଁ ମରିବି

ମରିବା ଆଗରୁ ତୁମ ସାଙ୍ଗରେ ମୁଁ

ଖୋଲା କଥା ଟିକେ ହେବି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract