Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ansuman Swain

Classics

4.0  

Ansuman Swain

Classics

ଏ ମୂର୍ଖ ମନୁଷ୍ୟ

ଏ ମୂର୍ଖ ମନୁଷ୍ୟ

1 min
249



ସକାଳ ହୋଇଲେ କ୍ରୋଧରେ ଜର୍ଜର

    ଆମ ଏ ମନୁଷ୍ୟ ଜାତି

ପର ନିନ୍ଦା କରି   ଦିନଯେ ବିତାନ୍ତି

      ବୋଲାନ୍ତି ନିଜକୁ ସତୀ ।


ନିଜ କାଠ ପଛେ ଉଇ ଖାଉ ଥାଉ

    ପକାନ୍ତିନି କେବେ ଆଖି

ପର ନିନ୍ଦା କରି ଦିନ ବିତୁଥାଏ

    ଲୋଡ଼ା କି ହେବ ପୀରତି ।


ତୁଣ୍ଡେ ଧରି ଗାଳି ଯାଆନ୍ତି ସେ ଜଳି

     ଭାବନ୍ତି ନିଜକୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ

ମିଛରେ ,ମିଛରେ ଭଲେଇ ହୁଅନ୍ତି

   ସର୍ବାଦ ଦେଖାନ୍ତି ନୋଟ ।


ଆଜି ଅଛି ଯିଏ କାଲିକି ନଥିବ

    ତାକୁ କେ ପାରିଛି ଜିଣି

ତାକୁ ଧରି ଆଜି ଫୁଟାଣି ମାରୁଛ

  ତାକୁ କେ ପାରିଛି ଗଣି ।


ଏ ମୂର୍ଖ ମନୁଷ୍ୟ ଜାଣି ସେ ପାରୁନି 

    କେତେ ଦିନ ଏହି ଜୀବ

କେବେ ଲିଭି ଯିବ ସଂସାର ସାଗରୁ

    ପାଲଟିଯିବ ସେ ଶବ ।


କେଉଁ ସମ୍ପତ୍ତି କୁ ସାଥେ ନେଇ ଯିବ

    ଭାବ ହେ ମନୁଷ୍ୟ ଜାତି

ସୁକର୍ମ କରିଲେ ସାଥେ ଧରି ଯିବ

     ଝୁରିବ ତମରି ମାଟି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics