Mrs. SASMITA DAS

Abstract

4.0  

Mrs. SASMITA DAS

Abstract

ଦୂର ଦିଗବଳୟ

ଦୂର ଦିଗବଳୟ

1 min
64


କିଛି ଭାବନାର ଭଙ୍ଗୀରେ

ଆନମନା ନୁହେଁ

ଅନ୍ଯମନସ୍କରେ ଛିଡ଼ା ହୋଇଥିବା ଝିଅଟି

କ'ଣ କ'ଣ ସବୁ ଭାବୁଥାଏ

କିଛି ନିତିଦିନିଆ କାର୍ଯ୍ଯକଳାପରେ

ସିମୀତ ନୁହେଁ ତା' ଭାବନା

ଆହୁରି ଅନେକ କିଛି

ସ୍ୱପ୍ନମୟ ,ଆବେଗମୟ

ସବୁଜୀମାମୟ

କେହି ଗାର ଟାଣ ତା'ସାମ୍ନାରେ

ତା'ର ସୀମାରେଖା ଦର୍ଶାଅ

ସେ ଦୂର ଦିଗବଳୟ

ଉଡ଼ୁଥିବା ପକ୍ଷୀମାନଙ୍କୁ ଚାହିଁଥାଏ

ତା' ଭାବନାର ସୀମା ଯେ 

ଆକାଶଠୁ ଆହୁରି ବିଶାଳ କହି

କାହାରିକୁ ଛୋଟ କରିଦିଏନି ା



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract