Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Classics Inspirational

3  

Bharatabandhu Biswal

Classics Inspirational

ଦୋଳପର୍ବ

ଦୋଳପର୍ବ

1 min
222



 ରାଧାଗୋପୀନାଥ ଗୋପବୃନ୍ଦାବନ

   ମୋ ଗାଁ ମିଳନ ପୀଠ

ପରମ ପବିତ୍ର ଶ୍ରୀ ଅଙ୍ଗ ଅବିର

   ଦିଅଁ ଦରଶନ ଯୋଗ ।

ସୃଦୃଶ୍ୟ ବିମାନେ ବିଜେ କରି ଜୀଉ

   ଆସୁଥାନ୍ତି ଝୁଲି ଝୁଲି

ନାମ ସଙ୍କୀର୍ତ୍ତନ ଲଉଡି ସଙ୍ଗୀତେ

   ପଡଇ ସ୍ଥାନ ଉଛୁଳି ।

ରାଧାକୃଷ୍ଣ ଙ୍କର ଯୁଗଳ ମୂରତି

   ଶୋଭେ ପୁଷ୍ପ ଅଳଙ୍କାର

ଦିଶେ ଝଲମଲ ତାରକା ଶୋଭିତ

  ବିମାନେ ରୈ।ପ୍ୟ ଟଙ୍କାର ।

ଉଚ୍ଚ ଧଣ୍ଡି ମଣ୍ଡି ଶଙ୍ଖ ଘଣ୍ଟା ନାଦେ

  ବାଜଇ ବାଇଦ ବାଜା

ନାଚୁଥାଏ ସଖୀ ଘୋଡ଼ା ବାଘ ଷେଣ୍ଢ

  ଭିନ୍ନ ଦୋଳ ଯାତ୍ରା ମଜା ।

ନିରୂପିତ ପଥେ ପ୍ରତିଟି ବିମାନ

   କରନ୍ତି ପରିକ୍ରମଣ

ସ୍ୱଦିବ୍ୟ ଆସ୍ଥାନେ ହେଲେ ବିଦ୍ୟମାନ

   ଦିଅନ୍ତି ଭକ୍ତେ ଦର୍ଶନ ।

ଶ୍ରୀ ରାଧାମାଧବ ଦେବ ଗୋପୀନାଥ

  ଗୋବିନ୍ଦ ଗୋପାଳ ଜୀଉ

ବୃନ୍ଦାବନଚନ୍ଦ୍ର ମଦନମୋହନ

  ଏକ ଦିଅ ନାମ ବହୁ ।

ଦୋଳମଣ୍ଡପ ରେ ରାଧାକୃଷ୍ଣ ରୂପ

  ଦରଶନେ ମିଳେ ମୁକ୍ତି

ଭକ୍ତି ପ୍ରେମେ ମିଳେ ଅପାର ଆନନ୍ଦ

  ପ୍ରେମେ ପ୍ରୀତି ସୁଖଶାନ୍ତି ।

ମହା ଆନନ୍ଦିତ ହୁଅନ୍ତି ସକଳ

  ଆବାଳ ବୃଦ୍ଧ ବନିତା

ଜନାକୀର୍ଣ ହୁଏ ମିଳନ ପ୍ରାନ୍ତର

  କୋଳାହଳେ ଲିଭେ ବ୍ୟଥା ।

ବିପଣିମାଳାରେ ହୁଏ କିଣାବିକା

  ମିଷ୍ଟାନ୍ନ ନାନାଦି ଦ୍ରବ୍ୟ

ଆବଶ୍ୟକ ମତେ କରନ୍ତି ସଂଗ୍ରହ

  ଗ୍ରାହକ ଜନ ସମୂହ ।

ଜନ ଗହଳି ରେ କିଏ ଯଦି କାଳେ

  ହୋଇଯିବ ନିରୂଦ୍ଦିଷ୍ଟ

ଜନସେବା କେନ୍ଦ୍ର ସତର୍କତା ପାଇଁ

  ସର୍ବଦା ରହେ ଉନ୍ମୁକ୍ତ ।

ଶାନ୍ତି ଓ ଶୃଙ୍ଖଳା ପେୟ ଜଳ ପାଇଁ

 ହୋଇଥାଏ ସୁବ୍ୟବସ୍ଥା

ଆରକ୍ଷୀ ବାହିନୀ ରହନ୍ତି ସଜଗ

 ଶୋଭେ ବିଦ୍ୟୁବତୀ ମାଳା ।

ପ୍ରାଚୀନ କାଳରୁ ପ୍ରାନ୍ତ ମଧ୍ୟ ଭାଗେ

  ଅଛି ଚଉଁରା ଚାନ୍ଦିନୀ

ଜଗିଛନ୍ତି ପଥ ବୀର ହନୁମାନ

  ମା ମଙ୍ଗଳା ବାବା ମଣି ।

ମାତା ତାରାଦେବୀ ଶମଶାନ କାଳୀ

  ଜାଗୁଳାଇ ବାସୁଳାଈ

ସ୍ୱ।ଗତ କରନ୍ତି ଦୋଳ ବସନ୍ତକୁ

  ରଙ୍ଗେ ହୋଇ ନିଉଛାଳି ।

ଖ୍ୟାତ ଅଭିମନ୍ୟୁ ସାମନ୍ତସିଂହାର

  କବିକୁଳ ଶିରୋମଣି

ଭକ୍ତି ଗଦଗଦେ ରଚିଛନ୍ତି କାବ୍ୟ

  ବିଦଗଧ ଚିନ୍ତାମଣି ।

ଭକତ ପ୍ରବର ଅମର ସ୍ୱ।କ୍ଷରେ

   ଏ ମାଟି ପବିତ୍ର ପୂତ

ମହିମା ମଣ୍ଡିତ ଐତିହ୍ୟ ସଂସ୍କୃତି

   ରହୁ ଜୀବନ୍ତ ପୁଷ୍ପିତ ।

ବାସୁ ମହମହ ଚନ୍ଦନ ତୁଳସୀ

   ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ସୁଧା ମଧୁ

ଫଗୁ ସପ୍ତ ରଙ୍ଗେ ଶୋହୁ ତନୁ ମନ

   ସୁଷମେ ମଇତ୍ରୀ ବାନ୍ଧୁ ।

ପୁଣ୍ୟ ଜନ୍ମଭୂମି ସୁଗ୍ରାମ ବରୁଆଁ

   ସ୍ଥାନପତି ଗୋପୀନାଥ

ପ୍ରଭୁ ପଦ୍ମ ପାଦେ ରହୁ ଚିତ୍ତ ଲୟ

   ପ୍ରଣାମ କୋଟି ଭୂମିଷ୍ଠ ।

     



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics