Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Others Children

4  

Bharatabandhu Biswal

Others Children

ଗ୍ରୀଷ୍ମଦିନ ସନ୍ଧ୍ଯା

ଗ୍ରୀଷ୍ମଦିନ ସନ୍ଧ୍ଯା

1 min
6



ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଦିନ ସନ୍ଧ୍ଯା ବୁଢୀ ମାଆ ପରି

ଆସି ପାଶେ ନଇଁ ନଇଁ

ଖୋଲେ ଗପ ପେଡି ପାକୁଆ ପାଟିରେ

ହସେ ଖିଲିପାନ ଖାଇ ।

ପୋଛିଦିଏ ଝାଳ ପଣତେ ତାହାର 

ଅଣ୍ଡାଳି ଅନ୍ଧାରି ଠଣା

ଗୁଡରେ ଗୋଳାଇ ପାଚିଲା ବେଲକୁ

ପିଆଏ ବଳାଇ ପଣା ।

ଶୁଣାଏ କୁମାର କୁମାରୀ ଚରିତ

ଦୂତ ସାଜେ ଶୁକଶାରୀ

ଅଗନା ଅଗନି ବନସ୍ତେ ବୁଲାଏ 

ଯାଦୁ କଠଉକୁ ମାଡି ।

ଘୋଡା ପକ୍ଷୀରାଜ ଯାଏ ଉଡି ଉଡି

ଗତି ତା ମନପବନ 

ବୁଢୀ ଅସୁରୁଣୀ ବଡ ଭୟଙ୍କର 

ମରଣ ତା ଇଚ୍ଛାଧୀନ ।

କାଚକେନ୍ଦୁ ପାଣି ସାତତାଳ ପଙ୍କ 

ତଡାଗେ ସୁନା ଫରୁଆ 

ଖୋଜି ରଜାପୁଅ ମାରିଲେ ଭଅଁର

ଖୁସି ହୁଏ ରାଜକନ୍ୟା ।

ଗପ ଶୁଣୁ ଶୁଣୁ ଲାଗିଯାଏ ଆଖି

ସପନ ମୋ ଭାଙ୍ଗିଯାଏ 

ଆକାଶରେ ଜହ୍ନ ମହକ ଚନ୍ଦନ

ମନ ସ୍ମୃତି ଝୁରିହୁଏ ।।


Rate this content
Log in