Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debaki Behera

Abstract Classics Inspirational

4  

Debaki Behera

Abstract Classics Inspirational

ଦୀପାବଳି

ଦୀପାବଳି

2 mins
347



ସବୁ ବର୍ଷ ଭଳି ଏହି ବର୍ଷ ପୁଣି


ଆସିଅଛି ଦୀପାବଳି


କେତେ ଆଡ଼ମ୍ବରେ ପାଳୁଥିଲେ ଆମେ


ଜାଳିଣ କେତେ ଦୀପାଳି l


ରକେଟ ସାଥିରେ ଆତସବାଜି କୁ


ଲଗେଇ ଖୁସି ମନରେ


ଦୀପାବଳି ପର୍ବ ପାଳୁ ପ୍ରତି ବର୍ଷ


ଆନନ୍ଦ ଭରି ହୃଦରେ l


କରୋନା ତାଡନା ଏହି ବର୍ଷେ ପରା


ଶତ୍ରୁ ପରି ଦାଣ୍ଡେ ଠିଆ


ନିରାଡ଼ମ୍ବର ରେ ଦିବାଲି ପାଳିବି


ହେବି ନାହିଁ ଅମାନିଆ l


ଗୋଟିଏ ଦୀପଟେ ପ୍ରଥମ ଜାଳିବି


ମୋ ଦେଶର ସୈନ୍ୟ ପାଇଁ 


ନିଜ ଖୁସି ଭୁଲି ଯିଏ ନିତି ସେଠି


କମାଣେ ଗୁଳି ଖଞ୍ଜାଇ l


ଘରେ ଘରେ ସର୍ବେ ଶାନ୍ତିରେ ପାଳନ୍ତୁ


ଦୀପାବଳି ପର୍ବ ଟିକୁ


ସେଥିପାଇଁ ବୀର ନିତି ଲଢ଼େ ସେଠି


ତୁଚ୍ଛ କରି ମରଣକୁ l


ହେ ମୋ ଦେଶର ବୀର ପୁତ୍ର ଗଣ


ଜାଳେ ତଵ ନାମେ ଦୀପ


ଶତ ଆୟୁ ପ୍ରଭୁ ଦିଅନ୍ତୁ ତୁମ୍ଭକୁ


ପ୍ରାପ୍ତ କର ବୀର ଦର୍ପ l


ଦ୍ଵିତୀୟ ଦୀପ ଟି ଜାଳିବି ମୁଁ ନିଶ୍ଚେ


କୃଷକ ଭାଇଟି ପାଇଁ


ଦିନ ରାତି ଯିଏ ବିଲରେ ଖଟିକି


ଆହାର ଯୋଗାଉ ଥାଇ l


ତାର ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ବାଣ୍ଟି ପାରିବିନି


ଅର୍ଣ୍ଣ ଦାତା ପରା ସିଏ


ଖରା ବର୍ଷା ଶୀତ କିଛି ବି ନ ମାନି


କର୍ମ କରି ଚାଲିଥାଏ l


ଜାଳିବିନି ଖାଲି ଏହି ଦୁଇ ଦୀପ


ଜାଳିବି ମୁହିଁ ଅନେକ


ମୋ ଦେଶର ସବୁ ଡାକ୍ତର, ପୋଲିସ


ତାଙ୍କ ପାଇଁ ଅନ୍ୟ ତକ l


ହୃଦୟ କୋଣରୁ ଅନେକ ଶୁଭେଚ୍ଛା


ଜଣାଉଅଛି ସଭିଙ୍କୁ


ଏକାଠି ନହୋଇ ଭିଡକୁ ଏଡାଇ


ଜାଳ ସବୁ ଦୀପାଳିକୁ l


ଆର୍ଥିକ ସ୍ଥିତି କୁ ଦେଇଛି ବିଗାଡି


କରୋନା ଶତ୍ରୁ ଟି ଜାଣେ


ଅତି ଦୁଃଖ କଷ୍ଟେ ଦିନ କାଟୁଛନ୍ତି


ଖାଇବାକୁ ନାହିଁ ମାଣେ l


ଅର୍ଥ ବ୍ୟୟ ମୁହିଁ କରିବିନି ଜମା


ଅଯଥାରେ କିଣି ବାଣ


ସେଇ ଅର୍ଥେ ମୁହିଁ ସାହାଯ୍ୟ କରିବି


ଗରିବ ଦୁଃଖୀଙ୍କୁ ଜାଣ l


କରୋନା ଯୋଦ୍ଧାଙ୍କ ପରିଶ୍ରମଟିକୁ


କରିବାନି ଆମେ ବୃଥା


ଘରେ ରହି ଆମେ ପରବ ପାଳିବା


ଦୀପଦାନ କରି ଯଥା l


ବିଦାୟ ଦେଉଛି ଦୀପାବଳି ତୋତେ


ଆର ବର୍ଷେ ଯାଇ ଦେଖା


କରୋନା ରୁ ମୁକ୍ତ ହେଉ ଆମ ଧରା


ପ୍ରଭୁପାଦେ ମାଗେ ଭିକ୍ଷା l




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract