Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sulochana Bisoyi

Inspirational

4.8  

sulochana Bisoyi

Inspirational

ଧନ ବଳ

ଧନ ବଳ

1 min
253


କ୍ଷୁଦ୍ର ନଦୀ ଜଳ ଯେତେ ଶୁଖେ ଗ୍ରୀଷ୍ମ କାଳେ

    ଅଳ୍ପ ଧନେ ଜନ ଅକାଳେ ପଡେ ପାତାଳେ ।


ବିତ୍ତଶାଳୀ ଜନ ବିତ୍ତ ପାହାଡ଼ରେ ବସି 

    ସୁଖେ ହସି ଛୁଉଁଥାଏ ବ୍ୟୋମ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଶଶୀ ।


ପ୍ରବଳ ଲଭଇ ସବୁ କଥାରେ ସୁଯୋଗ 

    ଦୁର୍ବଳ ଲଲାଟେ ଲେଖା ଲାଞ୍ଛନାର ଯୋଗ ।


ବଂଶାନୁକ୍ରମିକେ ପାଇ ଅଚଳ ସଂପତ୍ତି

    କେ ସୁଖ ଭୋଗଇ ନିତି ନଥାଏ ବିପତ୍ତି ।


ନିଜ ପୁରୁଷାର୍ଥେ କେହୁ ଧନ ଅରଜଇ 

    ଧନ ବଳେ ସଂସାରେ ମାନ ସମ୍ମାନ ଲଭଇ ।


ଭାଗ୍ୟ ବଳେ ଧନୀ ଲଭୁଥାଏ ଭାଗ୍ୟଫଳ

    ଭାଗ୍ୟ ହୀନେ କର୍ମ କରି ଅଭାଗା ନିଷ୍ଫଳ ।


ପରୋପକାରେ ଧନ ଜୀବନ ଉତ୍ସର୍ଗି 

    ଧନୀ ମଣୁଥାଏ ଯଦି ନିଜକୁ ସୌଭାଗୀ ।


ପୂଣ୍ୟ ବଳେ ଧନୀମନ ହୁଅଇ ନିର୍ମଳ 

    ଦିନୁ ଦିନୁ ବଢୁଥାଏ ଧନ ହୋଇ ପ୍ରବଳ ।


ପର ଦୁଃଖେ କାତର ଅଳ୍ପ ଧନୀ ନର 

    ଅସହାୟ ପଣେ ନିଜକୁ ମଣୁଥାଏ ଛାର ।


ନିଜ ଦୁଃଖ ହରିବାକୁ ସେ ହୁଏ ଅକ୍ଷମ 

    ପରଦୁଃଖ ହରିବାକୁ ହେବ କି ସକ୍ଷମ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational