Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prafulla Chandra Mishra

Romance

3  

Prafulla Chandra Mishra

Romance

ଚଉପଦୀ -୧୬ (ବରଷା ଭାବନା)

ଚଉପଦୀ -୧୬ (ବରଷା ଭାବନା)

1 min
200



କାହିଁ କେତେ ଦୂରେ ସତରେ ଅଛ ତୁମେ ପ୍ରିୟା

ତୋ ବିନା ୟେ ଶ୍ରାବଣ ସନ୍ଧ୍ୟା ଲାଗେ ନିଛାଟିଆ

ଲଗାଉଛି ନିଆଁ

ଦେହେ ଲଗାଉଛି ନିଆଁ 

କାହିଁ କେତେ ଦୂରେ ସତରେ ଅଛ ତୁମେ ପ୍ରିୟା ।


ବାହାରେ ବରଷା ବରଷେ ରିମି ଝିମି ତାଳେ,

ବାଜା ବାଜୁଅଛି ସତେକି ବେଙ୍ଗୁଲି ଙ୍କ ସ୍ଵରେ;

ଝିଙ୍କାରିର ଶଦ୍ଦ ବୀଣା,

ସେ ଶବଦେ ମନ ହଜେ ହଜଇ ଦୁନିଆଁ; 

ଲଗାଉଛି ନିଆଁ, 

ଦେହେ ଲଗାଉଛି ନିଆଁ,

କାହିଁ କେତେ ଦୂରେ ସତରେ ଅଛ ତୁମେ ପ୍ରିୟା ।


ଅଦୂରୁ ପାହାଡି ଝରଣା କୁଳୁ କୁଳୁ ଗୀତ,

ବାରମ୍ବାର ଶ୍ରୁତି ପଥେ ହୁଏ ସ୍ପନ୍ଦାୟିତ; 

ହସେ ଅଦୂରେ ଚନ୍ଦ୍ରମା,

ଜହ୍ନରେ ଦିଶଇ ସଖୀ ତୋ ମୁଖ ଲାଲିମା;

ଲଗାଉଛି ନିଆଁ,

ଦେହେ ଲଗାଉଛି ନିଆଁ;

କାହିଁ କେତେ ଦୂରେ ସତରେ ଅଛ ତୁମେ ପ୍ରିୟା ।


ମାରେ ଘନେ ବଜ୍ର ବିଜୁଳି ଘଡଘଡି ରଡି,

ସିଁ’ ସିଁ’ ଗତି ପବନ ମଉସୁମୀ ଝଡି;

ମନ ହୁଏ ଆନମନା,

ସରାଗ ଉଷୁମ ସ୍ପର୍ଶ ତୋ କୋଳ ଝୁଲଣା;

ଲଗାଉଛି ନିଆଁ,

ଦେହେ ଲଗାଉଛି ନିଆଁ,

କାହିଁ କେତେ ଦୂରେ ସତରେ ଅଛ ତୁମେ ପ୍ରିୟା ।


ମନ୍ଦବିହି ଛନ୍ଦରଚି କଲା ହୀନିମାନ,

କଷ୍ଟ ପରେ କଷ୍ଟ ଏହି ପ୍ରବାସୀ ଜୀବନ; 

ଆରେ ମୋ ନବ ନବୀନା,

ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ଫୁଲ ଗଜରା ବରଷା ଭାବନା; 

ଲଗାଉଛି ନିଆଁ,

ଦେହେ ଲଗାଉଛି ନିଆଁ,

କାହିଁ କେତେ ଦୂରେ ସତରେ ଅଛ ତୁମେ ପ୍ରିୟା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance