Sandhyarani dash

Children

3  

Sandhyarani dash

Children

ବରଷା

ବରଷା

1 min
199



ବରଷା ଆସିଲେ ଭରେ ନଦୀ ନାଳ

ଝରେ ଟପ୍ ଟପ୍ ହୋଇ

କୃଷକ ର କ୍ଷେତ ହସେ ଆନନ୍ଦ ରେ

ଏଇ ବରଷା ର ପାଇଁ।


ଚାତକ ଚାହିଁଛି ଚାହିଁବ ସେମିତି

ତୁମ ଆଗମନ ପାଇଁ

ବରଷ ର ଶୋଷ ମେଣ୍ଟାଇବା ତାର

ଟୋପା ଟୋପା ଜଳ ପିଇ।


ସ୍ଥାବର ଜଙ୍ଗମ ଜଳ ପାନ କରି

ଆନନ୍ଦରେ ଝୁଲୁ ଥାନ୍ତି

ଆନା ମନା କରେ ବିହ ଗ କାକଳି

ବର୍ଷା ପାଇଁ ଚାହିଁ ଥାନ୍ତି।


ବରଷା ପାଇଁକି ଶସ୍ୟ ଭରେ ଘରେ

ସୁନାର ଫସଲ ଫଳେ

ମାଟି ମାଆ ଆଜି ଆତ୍ମ ହରା ହୋଇ

ସବୁଜ ସନ୍ତାନ କୋଳେ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children