Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Inspirational

3.0  

Sadananda Sahoo

Inspirational

ବୃଦ୍ଧ

ବୃଦ୍ଧ

1 min
189



 ଜୀବନର ଛବି ପ୍ରତୀତ ହୁଅଇ

      ବୃଦ୍ଧ ବୟସରେ ବେଶି ;

 ଦୁଃଖେ ଜର୍ଜରିତ ଏଜୀବନ ସତ୍ୟ

     ମୃତ୍ୟୁ ପାଶେ ଥାଏ ବସି !! 


ପ୍ରିୟଜନ ସର୍ବେ ଭୁଲିଯା'ନ୍ତି ସତେ

      ସମୟକୁ ଆଳ କରି ;

ଦୃଷ୍ଟି ଆଢୁଆଳେ ବୃଦ୍ଧ ଲୁହଢାଳେ

      ସମ୍ପର୍କକୁ ଝୁରିଝୁରି !!

   

 ନିଃସହାୟତାର ଚରମ ସ୍ବାକ୍ଷର

    ଉଦବେଳିତ ମନ ପ୍ରାଣ. ;

ପୁତ୍ର ପୁତ୍ରବଧୂ ଦୁଃଖ ଦ୍ୟନ୍ତି ସବୁ

    ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତେ ସୁଝେ ଋଣ..!!


ଶ୍ରମଦାନ କରି ଗଢି ତୋଳି ଥିଲି

    ସୁରମ୍ୟ ଆବାସ ନୀଡ଼.  ;

ସେଇ ନୀଡ଼େ ଆଜି ଝଡ ଉଠେ ଗର୍ଜି

     ଆଖିରୁ ହଜିଛି ନିଦ  !!


ବୃଦ୍ଧ ହେବା କ'ଣ ମୋର ବଡ଼ ପାପ

       ଅବସାଦେ ବିତେ ଦିନ ;

 ହାୟରେ ସମୟ ହେଲୁ ତୁ ନିର୍ଦ୍ଦୟ

        ବୁଝୁନି ଅବୁଝା ମନ. !!


ସ୍ନେହ ଶ୍ରଦ୍ଧା ପ୍ରୀତି ଉଭେଇ ଯାଇଛି

      ଅନୁଭବେ  ଅନୁତପ୍ତ. ;

ପୁତ୍ରମାନେ ମୋର କେତେ ସଂସ୍କାରିତ.? 

       ଜୀବନ୍ତେ ସାଜିଛି ପ୍ରେତ. !!


 ଅର୍ଦ୍ଧାଙ୍ଗିନୀ ଦୁଃଖ ମୋଠାରୁ ଅପାର

       ହୃଦୟ ମୋ' ସହୁନାଁହି ;

 କର୍ଣ୍ଣକଟୁ ଶବ୍ଦ.  ହୃଦେଭରେ କୋହ 

        ଜୀବନ୍ତ ମରଣ ଏହି !!


ହାତଧରି ଯିଏ ଚାଲୁ ଥିଲା ଦିନେ

       ସ୍ୱପ୍ନ ବିଭୂଷିତ.ମନେ ;

ସେଇ ପୁତ୍ର ଆଜି ଭୁଲି ତ ଯାଇଛି

       ଯୌବନର ଊଥାପନେ !!


ହେ ସନ୍ତାନ ସନ୍ତତି କରୁଛି ବିନତୀ

      ପିତାମାତା ଦେବତୁଲ ;

କେତେ କ୍ଳେଶ ସହି ଜନ୍ମ ଦେଇଛନ୍ତି

      ହେଜ ଆହେ ଟିକି ଫୁଲ. !! 


ସୁରମ୍ୟ ସୃଷ୍ଟିର ରମ୍ୟ ଉପହାର

     ବୃଦ୍ଧ ପିତାମାତା ଆମ ;

ଅବହେଳା ଚିହ୍ନ ରଖ ନାହିଁ ଧନ

    ଅଜାଡିବା ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ. !! 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational