Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

2  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

ବଳେ ଯାଚିଦେବ ପୁରସ୍କାର

ବଳେ ଯାଚିଦେବ ପୁରସ୍କାର

1 min
74



ପ୍ରଥମ ଭାଗ :

କବି ଚଲାପଥ ବଡ଼ କଣ୍ଟକିତ ନୁହେଁ ସିଧା-ସଫା-ପରିଷ୍କାର ,

ଆଶା ରଖିଥାଏ ଅବାଟରେ ଚାଲି କରିଦେବ କିଛି ଆବିଷ୍କାର ।


କବି ନିଜଲୋକ ମଝିରେ ମଝିରେ କରୁଛନ୍ତି ମୃଦ୍ୟୁ ତିରସ୍କାର,

ସମାଜ ବି କବିକର୍ମ ଦେଖି ଦିନେ କରି ଦେଇପାରେ ବହିଷ୍କାର ।


କେହି ଜଣେ କବି ଗୁଣଚିହ୍ନି କରି ଦେଉଛନ୍ତି ନମସ୍କାର,

ସମୟ ଆସିବ ଆପଣ ବି ଦିନେ ଯାଚିଦେବେ ତାକୁ ପୁରସ୍କାର ।(1)

ଦ୍ଵିତୟ ଭାଗ:


କେଉଁ ପୁଣ୍ୟବଳେ ଲେଖାଲେଖି କରି ଲେଖକ ହୋଇଛି ମୁହିଁ,

ଧନ ଆସେ ନାହିଁ ଜ୍ଞାନର ସାଗରେ ନିତି ସ୍ନାନ କରୁଥାଇ ।


ଶବ୍ଦବ୍ରହ୍ମ ମୋର ଆତ୍ମାକୁ ଆଚ୍ଛନ୍ନ କରିଥାଏ ସବୁବେଳେ,

ଜନ ହିତକଥା ଈଶ୍ଵରଙ୍କ ବାର୍ତ୍ତା ଆସିଯାଏ ବଳେବଳେ ।


କିଛି କଟୁକଥା ବ୍ୟଙ୍ଗହୋଇ ଆସେ ସମାଜ ସୁଧାର ପାଇଁ,

କେହିଜଣେ ପଢି ପ୍ରଶଂସା କରିଲେ ଅନ୍ତରାତ୍ମା ଉଠେଚେଇଁ ।


କିଛି ପାଇବାର ଆଶାନାହିଁ ଯେଣୁ ସୁଖରେ କଟୁଛି ଦିନ,

ଲେଖା ସରିଗଲେ ଶୁଣେଇ ଦେବାକୁ ମନହୁଏ ଛନଛନ ।


ଭଲକାମ କିଛି କରୁଛି ଭାବେ ମୁଁ ଚିନ୍ତା ମୋଟେ କରେନାହିଁ,

ପାଠକ ମୋ ପାଇଁ ଜନାର୍ଦ୍ଦନ ହରି ସମର୍ପିତ ତାଙ୍କପାଇଁ ।(2)



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics