Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

*ବିଶ୍ବାସ*

*ବିଶ୍ବାସ*

1 min
171



ବିଶ୍ବାସ ହେଉଛି ଏମିତି ଗୋଟିଏ 

    ଥରେ ଯଦି ଚାଲି ଯାଏ

ଯିଏ ଯେତେ ପଛେ ସଫେଇ ଦେଉ ନା

    ଏଇ ମନ ବୁଝି ଥାଏ ।


ସରଳ ବିଶ୍ୱାସ ଭାବରେ ଏ ମନ 

   କେତେ ଭଲ ପାଉଥାଏ

କୁଆଡୁ ଆସଇ ସନ୍ଦେହର ବହ୍ନି 

   ଜାଳି ଦେଇ ସିଏ ଯାଏ ।


ଅବିଶ୍ବାସ ଅଶାନ୍ତିର ନିଆଁ ଝୁଲ

   ଶେଷ କରେ ସୁଖ ଶାନ୍ତି 

ସ୍ନେହ ମମତାର ପ୍ରୀତିର ବନ୍ଧନେ

   ସୃଷ୍ଟି କରେ ସେ ଅପ୍ରୀତି ।


କାହାକୁ ବିଶ୍ୱାସ କରିବ ଏଇଠି

   ସମସ୍ତେ ଯେ ସ୍ୱାର୍ଥ ଲୋଭୀ

ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ ପରା ଏଇତ ମାନବ

    ବିକ୍ରି କରେ ବୃଦ୍ଧା ଗାଭୀ ।


ବିଶ୍ବାସେ ଯାହାକୁ କଥାଟିଏ କୁହ

    ଚୁଗୁଲାମୀ କରେ ସିଏ

ଉପରେ ଉପରେ ଭଲ ପାଇ ଚେର 

    ଭିତରୁ ସେ କାଟି ଥାଏ ।


ପଦେ କଥାରେ ସେ ଅନେକ ଯୋଡିଣ

    ଖଛ ମିଛ କଥା କହି

ତୁମକୁ ଦୂରେଇ ସଭିଁଙ୍କ ଆଖିରେ

   ଭଲ ହେଇ ଥାଏ ସେହି ।


ଭାଇ ଭଉଣୀଙ୍କ ପବିତ୍ର ସମ୍ପର୍କେ

    ସମ୍ପତ୍ତି ପ୍ରବେଶ କରେ

ସମ୍ପତ୍ତି ପାଇଁ ବି ଭାଇ ଭଉଣୀଠୁ

   ଚାଲି ଯାଏ ବହୁ ଦୂରେ ।


ବିଶ୍ବାସ ପାଖରେ ଭାଇଟିଏ ପୁଣି 

    ଅବିଶ୍ବାସୀ ହେଇଯାଏ 

ସମ୍ପତ୍ତି ଲୋଭରେ ପାଗଳ ହେଇଣ

   ସର୍ବସ୍ବାନ୍ତ କରି ଦିଏ ।


ବିଶ୍ବାସରେ ଅଣ୍ଟିଛୁରୀ ତଣ୍ଟି କାଟେ

    ଭାଇ ସାଜଇ ଭଗାରୀ

ଗର୍ଭଧାରୀ ମାତା ସାଜଇ ବିମାତା

    ହୁଅଇ ତାର ବଇରୀ ।


ଏଇ ଦୁନିଆରେ ବିଶ୍ଵାସୀ ହୋଇବା

      ବଡ କଷ୍ଟକର ହୁଏ

ବିଶ୍ବାସ ପଛରେ ଅବିଶ୍ବାସ ହାତ

    ଅହରହ ରହି ଥାଏ ।


ବିଶ୍ବାସରେ ଏଠି ବିଷ ଭରି ବାର

    ଅନେକ ଯେ ରହିଛନ୍ତି 

ଏପଟ ସେପଟ କଥା ସେ କହିଣ

    ଫାଇଦା ଉଠେଇ ଥାନ୍ତି ।


ଏତେ ବଡ ଏଇ ଦୁନିଆରେ ସତେ 

     ଯାହାକୁ ବିଶ୍ୱାସ କର

ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ ଦିନେ ଶତ୍ରୁ ପାଲଟି ସେ

     କରି ଦେବ ଛାରଖାର ।


ନିଜ ନିଃଶ୍ବାସକୁ ନାହିଁତ ବିଶ୍ୱାସ 

     କାହାକୁ ବିଶ୍ୱାସ କୁହ

ଯାହାକୁ ବିଶ୍ୱାସ କରିବ ତୁମେ ତ

     ଦେବ ସିଏ ଆଖି ଲୁହ ।


ପ୍ରଭୁଙ୍କୁ ଯେବେ ତ ବିଶ୍ଵାସ କରିବ

     ମୁକ୍ତି ମିଳିବ ଅବଶ୍ୟ 

ମଣିଷକୁ ଯେବେ କରିବ ବିଶ୍ୱାସ 

   ସବୁ ହେବ ସର୍ବନାଶ  ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract