Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tapaswini DashSarangi

Classics Inspirational Others

3  

Tapaswini DashSarangi

Classics Inspirational Others

ବିଶ୍ଵାସ ଡୋରେ ବନ୍ଧା ଭାବ

ବିଶ୍ଵାସ ଡୋରେ ବନ୍ଧା ଭାବ

1 min
373


ବିଶ୍ଵାସ ଡୋରରେ ବାନ୍ଧିଛି ତୋ ସାଙ୍ଗେ ଭାବ

ତୋ ପରି ବିଶ୍ଵାସୀ ଧନ ରେ ଆଉ କେ ହେବ ।


ଶୀକର ସମ ଏ ପରାଣ ଘଡିକେ ଆନ

ତୋ ପରି ବନ୍ଧୁ ଥିଲେ ହେବ ଜୀବନ ଧନ୍ୟ ।


ମାୟାର ଖରେଣୁ କରେ ବାତୁଳ ପରାୟ

ତୋ ଛଡା ହେବ କେ ମୋର ଏଠି ସହାୟ ।


ଅଥଳ ସାଗରେ ଭାସଇ ମିଛର ଭେଳା

ସତ୍ୟ ପଥେ ବାହି ନେବୁ ତୁ ଚକା ଡୋଳା ।


ଛଳନାର ସମ୍ପର୍କ ସାଥେ ସର୍ତ୍ତର ଘେରି

କପଟ ଫାଶୁ କାଳିଆ ତୁ ଦେବୁ ଉଦ୍ଧରି ।


ଘୋର ବନରେ ମୃଗୁଣୀ ମୁଁ ଡାକେ ଆତୁରେ

ରକ୍ଷା କରିବ ଚକାଆଖି କଳା ଠାକୁରେ ।


ଜୀବନ ଦିଅଇ ଯେବେ ନିଦାଘ କଷଣ

ବରଷି ଯାଅଇ ତୋର କୃପା ପର୍ଣ୍ଣାଶନ ।


ନିଃଶ୍ଵାସକୁ ବିଶ୍ଵାସ ପରା ତିଳେହେଁ ନାହିଁ

ଆଉ କିଏ ଆସ୍ଥା ଭାଜନ ହେବ ହେ ସାଇଁ ।


ନାହିଁ ସିନା ଅନ୍ତଃକରଣେ ଅଗାଧ ଭକ୍ତି 

ଦୃଢ଼ ବିଶ୍ଵାସ ଶ୍ରୀପଦେ ମୋ ଅମାପ ଶକ୍ତି ।


ଆୟୁଷ ସରି ଯିବ ନାମ କରି ଭଜନ

ମୋ ବିଶ୍ଵାସ ଡୋର ନ' ଛିଡି ଥିବ ଅଚ୍ଛିନ୍ନ ।        


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics