Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr Subas Chandra Rout

Classics Others

3  

Dr Subas Chandra Rout

Classics Others

ଭକ୍ତି

ଭକ୍ତି

1 min
206


ମୁଖ ନିସୃତଃ କବିତା – ସନ୍ଥ କବୀର ଦାସ

ଅନୁବାଦ –ଡଃ ସୁବାସ ଚନ୍ଦ୍ର ରାଉତ


ମୁକ୍ତିର ଚିହ୍ନ ଭକ୍ତିର ପଥସବୁ ସନ୍ଥ ଚାଲେ ପ୍ରେମେ

ଆଳସ୍ୟ ଯୋଗୁ ଯାଏନି ମନଅନୁତାପ ଜନ୍ମେ ଜନ୍ମେ ।

ପୂଜା କର ତୁ ସମ୍ପୁର୍ଣ୍ଣ ବ୍ରହ୍ମସବୁ ବିଧି ପୂର୍ଣ୍ଣ ହେବ,

ଯଦି ପୂଜିବୁ ଅନ୍ୟ ଠାକୁରଏହି ଜନ୍ମ ହଜି ଯିବ ।

କାମୁକ କ୍ରୋଧୀ ଲୋଭୀମାନଙ୍କଭକ୍ତି କେବେ ନାହିଁ ହୁଏ

ଭକ୍ତି ଯେ କରେ ବୀର ତାହାରଜାତି ବର୍ଣ୍ଣ କୁଳ ଯାଏ ।

ଭକ୍ତିରେ ଯଦି କାମନା ଯୋଗସାଧନା ନିଷ୍ଫଳ ହେବ,

କବୀର କହେ ଏ କି ସମ୍ଭବନିଜେ ତ ନିଷ୍କାମ ଦେବ ।

ଜାତି ସମ୍ପର୍କ ଲାଗି ରହିଲେଭକ୍ତି ରହେନାହିଁ କେବେ,

ତ୍ୟାଗି ସଂପର୍କ ହରି ଯେ ଭଜେଭକ୍ତ ସେହି ବୋଲାଇବେ ।

ମାଛ ଭଲ ପାଏ ଜଳ ଏବଂ ଲୋଭୀ ଭଲ ପାଏ ଦାମ

ମାତା ଭଲ ପାଏ ଶିଶୁ ଏବଂ ଭକ୍ତ ଭଲ ପାଏ ରାମ ।

ଭକ୍ତିର ମାର୍ଗସୋରିଷ ଦଶ ଭାଗରୁ ଏକ ସମାନ

କିପରି ଯିବା ଆସିବା ହେବନିଶାସକ୍ତ ହାତୀ ମନ । 

ସମୁଦ୍ର ମଧ୍ୟେ ଶାମୁକା ଡ଼ାକେମୋତେ ବଡ଼ ଶୋଷଶୋଷ

ସାଗର ଜଳ ପିଏନି କେବେଆକାଶ ଜଳକୁ ଆଶ ।

କବୀର ଧନ୍ୟ ମାତା ପୁତ୍ରରଯିଏ ଦିଏ ରାମ ଡାକ

ସେ ମାତା ସଙ୍ଗେ ତୁଳନା କଲେବାକି ନାରୀ ଅପୁତ୍ରିକ ।

କବୀରମୁଁ ତ ରାମଙ୍କ ଶ୍ୱାନମୋତିଆ ନାମ ମୋ ଥାଏ,

ଗଳାରେ ମୋର ଶ୍ରୀରାମ ପଟିଯୁଆଡେ଼ ଟାଣେ ମୁଁ ଯାଏ ।

କବୀର ଡରୁ କାହିଁକି ସୃଷ୍ଟି କର୍ତା ତୋ ମଥା ଉପର

ହାତି ଉପରେ ଚଢ଼ିଲେ କେହି କୁକୁର ଭୁକେ ହଜାର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics