Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prasanna Kumar Madala

Inspirational

4  

Prasanna Kumar Madala

Inspirational

ଭାରତବର୍ଷ

ଭାରତବର୍ଷ

1 min
105



ଦଧୀଚିଙ୍କ ତ୍ୟାଗେ     ବିରଚିତ ଜାଣି

ଅସ୍ଥିଯୁଗ ଇତିହାସ

ତଥାପି କରୁଛୁ     ନିଜ ଗୋଡ଼ ହାଣି

ଅସ୍ତିତ୍ବର ସର୍ବନାଶ ।

ସେହି ରକ୍ତ ଅଛି   ଏବେ ଏହି ଦେଶେ

ଅଛି ବି ସାହସ ଜ୍ଞାନ

ସେହି ଶାନ୍ତି ପ୍ରୀତି   ବଳେ ପରିଶେଷେ

ଅମ୍ଳାନ ରହିଛି ମାନ ।

ସଞ୍ଚୟରେ ଥିଲା      ଦାନ ଧର୍ମ ମିତ

ଅତିଥି ଦେବତା ଭଳି

ବଚନେ ଦୃଢ଼ତା      ଥିଲା ନିୟମିତ

ଅନ୍ତରେ ନଥିଲା ମଳି ।

ଚିତ୍ତେ ପବିତ୍ରତା     ଭୁଜବଳେ ଶକ୍ତି

ଥିଲା ବି ନମ୍ରତା ଭରି

ଅନ୍ୟର ହିତରେ      ଥିଲା ଅନୁରକ୍ତି

ଗୋଟିଏ କୁଟୁମ୍ବ ପରି ।

ଜାତି ଝଡ଼ଝଞ୍ଜା      ଉତ୍ଥାନପତନେ

ଅକାଳ ପ୍ରଳୟ କାଳେ

ସହର୍ଷ ବିଜୟ       ଲଭିଛୁ ଯତନେ

ମିଳିମିଶି ସମତାଳେ ।

ଜନ୍ମଭୂମି ଥିଲା     ଅନ୍ୟ କେଉଁଠାରୁ

ନଥିଲୁ ବି ଆମେ ଆସି

ପ୍ରକୃତିର ଦାନେ     ସୁଖେ ରହିପାରୁ

ସମଗ୍ର ଭାରତବାସୀ ।

ନିଜେ ଜାଗି ଆମେ  ଜ୍ଞାନର ଆଲୋକେ

ଜଗାଇ ମାନବଜାତି

ଅଜ୍ଞାନ ବିନାଶି    ଅଖିଳ ଏ' ଲୋକେ

ବଢାଇଛୁ ଯେତେ ଖ୍ୟାତି ।

ଅରୁଣକେତନ      ଧରି ନିଜ ହାତେ

ଆଗେଇ ବରୁଣପଥେ

ସମୟ ପ୍ରବାହେ     ଝଡ଼ଝଞ୍ଜା ବାତେ

ଯୁଝିଛୁ ବୈଭବ ଅର୍ଥେ ।

ସୁଖ ସ୍ବାଭିମାନେ     ଚିତ୍ତ ରଖି ଥୟ

ପ୍ରାଣେ ପୂରିଯାଏ ହର୍ଷ

ସମୂହ କଲ୍ୟାଣେ    ନିତ୍ୟ ନିରାମୟ

ଥାଉ ମୋ' ଭାରତବର୍ଷ ।



Rate this content
Log in