Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Birakishore Nayak

Inspirational

4  

Birakishore Nayak

Inspirational

ମାଆ ଓ ମମତା

ମାଆ ଓ ମମତା

1 min
313


ସଂସାରେ ସବୁଠୁ ଅତି ଆପଣାର

  ଜନ୍ମଦାତ୍ରୀ ସଭିଙ୍କର 

କେବଳ ମଣିଷ ନୁହେଁ ଏକା ତାର

  ଯେତେ ସୃଷ୍ଟି ଏ ସୃଷ୍ଟିର |


ମାଆ ସେ ବୋଲାଏ ସବୁଠାରୁ ଗରୁ

  ସବୁଠାରୁ ଉଚ୍ଚ ସିଏ 

କେହି ହେବନାହିଁ ସମତୁଲ ତାର

   ଯେତେ ଗୁଣର ବି ଯିଏ |


ଶିଶୁ ପାଇଁ ତାର ଛାତିରୁ ଝରେ ଯେ

   ଅନନ୍ତ ଅମୃତ ଧାରା 

ହୃଦୟରୁ ଝରେ ମମତାର ଧାରା

   ବଞ୍ଚିଥିବା ଯାଏ ପରା |


ଜୀବନରେ ଯେତେ ଦୁଃଖ ଆସିଲେବି

   ସହେ ସେ ସନ୍ତାନ ପାଇଁ 

ନିଜେ କାନ୍ଦୁ ପଛେ ସନ୍ତାନ ଓଠରେ

   ରହିଥାଏ ହସ ଦେଇ |


ଅଭାବ କଷଣେ ନିଜେ ଭୋକେ ରହି

   ସାଉଁଟି ଆଣେ ସେ ଯାହା 

ସନ୍ତାନ ମୁଖରେ ଆଦରେ ଦିଏ ସେ

   ସେଥିପାଇଁ ପରା ମାଆ |


ମାଆର ପଣତ ତଳେ ଯେ ସନ୍ତାନ

   ନିର୍ଭୟରେ ରହି ଥାଏ 

କୌଣସି ବି ଶକ୍ତି କ୍ଷତି କରିବନି

   ମାଆ ସେ ଭରସା ଦିଏ |


ମାଆର ମମତା ଦୁନିଆରେ ବଡ଼

   ନଥାଏ ଛଳନା ସେଠି 

ଆଶିଷର ଧାରା ସତେ ସ୍ରୋତସ୍ୱିନୀ

   ବୋଳା ଅନାବିଳ ପ୍ରୀତି |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational