Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kunja Bihari Dalai

Inspirational

4  

Kunja Bihari Dalai

Inspirational

ବାପା

ବାପା

1 min
225


ବାୟୁ ଓ ପାଣିର ସମଷ୍ଟି ବୁଝାଏ

ବାପା ଶବଦର ଅର୍ଥ ,

ବାପାଙ୍କ ବିହୁନେ ଜୀବନ ଅଧୁରା

ଜିଇଁବାଟା ଲାଗେ ବ୍ୟର୍ଥ ।


କେବେ ସାଜନ୍ତି ସେ ପାଦର ଚପଲ

କଣ୍ଟକିତ ପଥ ପାଇଁ ,

ରକ୍ଷା କରିଥାନ୍ତି ଝଡ଼ ଝଞ୍ଜା ଠାରୁ

ମୁଣ୍ଡପରେ ଛତା ହୋଇ ।


ଉପରକୁ ଟାଣ ଦେଖାଇ ହେଲେବି

ଅନ୍ତର ଲହୁଣୀ ପରି ,

ସନ୍ତାନର ରକ୍ଷା କବଚ ଅଟନ୍ତି

କିଏ ହେବ ତାଙ୍କ ସରି ।


ପୁତ୍ର କନ୍ୟା ସୁଖ ଜୀବନର ବ୍ରତ

କରିଥାନ୍ତି ମନେ ପଣ ,

ସବୁ ଇଚ୍ଛା ଆମ କରନ୍ତି ପୂରଣ

ନିଜ ଇଚ୍ଛା ମୂଲ୍ୟହୀନ ।


ଅସୁସ୍ଥ ହୋଇଲେ କାନ୍ଧରେ ପକାଇ

ଆଉଁସି ଦିଅନ୍ତି ପିଠି ,

ଅସୁମାରୀ ଦୁଃଖ ହୃଦେ ଚାପି ଧରି

ଚାଲିଥାନ୍ତି ଖୁସି ବାଣ୍ଟି ।


ପାଟି ଥାଇ ମଧ୍ୟ କହିବା ବାରଣ

ଲୁହ ଝରାଇବା ମନା,

ସବୁ ବାପା ପାଇଁ ଈଶ୍ଵରଙ୍କ ଦାନ

ସହିବେ କଷ୍ଟ ଯନ୍ତ୍ରଣା ।


ପିଲାମାନଙ୍କୁ ମୋ ଗୋଟିଏ ସନ୍ଦେଶ

ପଛ କଥା ଥରେ ହେଜ ,

କାନ୍ଧେ ତୁମ ବାପା କେମିତି ତୁମର

ଉଠାଇ ଅଛନ୍ତି ବୋଝ ।


ତୁମ ଖୁସି ପାଇଁ ପଶୁ ସମ ଖଟି

ବିତାଇଛି ଯେ ଜୀବନ ,

ଯତ୍ନବାନ ହୁଅ କେମିତି ଖୁସିରେ

କଟିବ ତାଙ୍କର ଦିନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational