Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunita Mohanty

Inspirational Others

4  

Sunita Mohanty

Inspirational Others

ଭାବିବାନି କେବେ ନିଜକୁ ବଡ଼

ଭାବିବାନି କେବେ ନିଜକୁ ବଡ଼

1 min
5



ଆମ ମାଆ ଠାରୁ କିଏ ବଡ଼ ଆଉ

କାହିଁକି ଭାବିବା ଆମେ ନିଜକୁ ବଡ଼

ବିଶାଳ ସମୁଦ୍ର କେତେ ନଦନଦୀ

ଆକାଶ ଧରିତ୍ରୀ ପୁଣି ବଣପାହାଡ଼ I


ଚାରିଦିନ ଏଠି ଜୀବନ ନାଟକ

ଅଭିନୟ ଖୋଲା ରଙ୍ଗମଞ୍ଚରେ

ଖାଲି ହାତେ ଆସି ଖାଲି ଫେରି ଯିବା

କିଛି ଯିବ ନାହିଁ ଆମ ସାଥିରେ I


ଗର୍ବ ହଂକାର କାମନା ବାସନା

ଆଣିନି କେବେ ଜୀବନେ ନୁହେଁ ପସନ୍ଦ

ସମ୍ମାନ, ଶରଧା, ସ୍ନେହଁ ଓ ମମତା

ବାଛିଚି ଜୀବନେ ଦେଇ ଅଧିକାର I


ପାଇଛି ମୁଁ ଭଲ ଜୀବନେ ସଭିଙ୍କୁ

ପିନ୍ଧାଇ ସଭିଙ୍କୁ ସ୍ନେହଁ ମମତା ହା୍ର

ଦୁର୍ଜନ, ସୁଜନ ସଭିଏଁ ସମାନ

କରିନି ଜୀବନେ ପକ୍ଷପାତ ବିଚାର I


ପିତା, ମାତା,ଗୁରୁ, ଈଶ୍ୱର ହିଁ ବଡ଼

ବଡ଼ ମୋ ଧରିତ୍ରୀ ମାତା 

ତାଙ୍କରି କରୁଣା,ଦୟା, କ୍ଷମା ପାଇଁ

ଜୀବନ ମୋ ଆଜି ଜଗତେ ଜିତା I


ଜଗତେ ସଭିଏଁ ପାଉଛନ୍ତି ଭଲ

ମିଷ୍ଟଭାସି ଉପହାର ଦେଇ

ଆଉ କିଛି ଲୋଡ଼ା ନାହିଁ ଏ ଜୀବନେ

ବଡ଼ ହେବି କହି ତୁଚ୍ଛ ପିମ୍ପୁଡି ମୁହିଁ I


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational