Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunita Mohanty

Others

4  

Sunita Mohanty

Others

କିଛି ସ୍ମୃତି କିଛି ଅନୁଭୂତି

କିଛି ସ୍ମୃତି କିଛି ଅନୁଭୂତି

1 min
18



ସୁଖ ଦୁଃଖର ସାଥି ତୁମେ ସ୍ମୃତି ଅନୁଭୂତି

ପାଖେ ପାଖେ ଥାଅ ଛାଇ ଆଲୁଅ ପରି

ଦୁହେଁ ଦୁହିଁଙ୍କର କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ନିଭାଉଛ

ଲାଗେ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚନ୍ଦ୍ର ପରି I


ନିଜକୁ ଭାବିଲେ ସୁଖରେ ତୁମକୁ (ସ୍ମୃତି )

ଅନୁଭୂତି ଥିଲା କେତେ ମଧୁର

ବର୍ଷ ପରେ ବର୍ଷ ଜୀବନେ ଅତୀତ

ସ୍ମୃତି କହେ ଏ ତା କୃତଜ୍ଞତା ର I


ବିଦାୟ କାଳରେ ଦୁଇ ହଜାର ତେଇଶି

ଭରିଛି ଜୀବନେ ଅନେକ ସୁଖ ଓ ଦୁଃଖ

ଅନୁଭୂତି ସବୁ ତାର ସ୍ମୃତି ହେଇ ଗଲା

ଭାବନାରେ ମିଳେ ଅଛି ସେ ପାଖ I


ସରଳ ନଦୀ ପରି ବହି ଚାଲିଛ ଦୁହେଁ

ସମୟର ସାଥେ ସାଥେ ପାଦ ମିଳାଇ

ନିଦାଘରେ ପ୍ରଚଣ୍ଡ ପ୍ରଖରେ ତୁମେ

ଶୋଷିଲା ଚାତକ ପ୍ରାଣ ଦେଇଛ ଭିଜାଇ I


କେତେ ଅନୁଭୂତି ନେଇ ସ୍ମୃତି ଆସିଛ ପୁଣି

ଶ୍ରାବଣ ର ଜଳ ଧାରରେ...

ବ୍ୟାକୁଳ କୃଷକ ହୃଦୟେ ଭରିଛ ପୁଣି 

ଶୁଷ୍କ ଭୂଇଁ ର ସବୁଜିମାରେ  I


ଫଗୁଣର ରଙ୍ଗ ସାଥେ ଖେଳିଛ ତୁମେ

ଆମ୍ବ ବଉଳର ମହକ ମେଲାଇ

ଅନୁଭୂତି ଜାଗେ କୋଇଲିର ଅତୀତର

କୁହୁ କୁହୁ ସ୍ମୃତି ତାର ହଜିଥିବା ବସନ୍ତର I


ଶୀତର କାକର ବିନ୍ଦୁରେ ଆଣିଛ କେତେ

ଦହଜ ଶୀତର ପ୍ରକୋପ ଅନୁଭୂତି

ସ୍ମୃତି ହୋଇ ରହିଛି ସେ ଅତୀତର

ପୁଣି ନେଇ କିଛି ନୂଆ ଅନୁଭୂତି I


ଗ୍ରୀଷ୍ମ ବର୍ଷା ଶୀତ ବସନ୍ତରେ

ଥାଅ ତୁମେ ସାଥି ହୋଇ.....

ଦୁଃଖ-ସୁଖ ହସ-ଲୁହ ସବୁ ଅନୁଭୂତିରେ 

 ଦେଇ ଥାଅ ତୁମେ ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି I।


Rate this content
Log in