Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational

4  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational

ଭାବଗ୍ରାହୀ ଭଗବାନ-2

ଭାବଗ୍ରାହୀ ଭଗବାନ-2

1 min
366



ପତିତପାବନ ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ

ବାମନ ପୁରୁଷୋତ୍ତମ

ଯୁଗେ ଯୁଗେ ଭକ୍ତ ଭାବର ଅଧୀନ

ଭାବଗ୍ରାହୀ ଭଗବାନ ।


ନାହିଁ ଉଚ୍ଚ ନୀଚ୍ଚ ଜାତି ବର୍ଣ୍ଣ ଭେଦ

ଦିବ୍ୟ ତାଙ୍କ ଲୀଳାଖେଳା

ବଡ଼ଦାଣ୍ଡେ ହୁଏ ନବ ଦିନାତ୍ମକ

ଶ୍ରୀ ଗୁଣ୍ଡିଚା ରଥଯାତ୍ରା ।


ଲକ୍ଷ ଲକ୍ଷ ଲୋକ ହୋଇ ଉର୍ଦ୍ଧ୍ୱ ହସ୍ତ

କରୁଥାନ୍ତି ଧ୍ୟାନ ଲୟ

ସବୁରି କଣ୍ଠରେ ଗୁଞ୍ଜେ ଶୁଭନାମ

ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ ଜୟ ।


ଚକା ନୟନରେ ଚାହିଁ ନିର୍ନିମେଷ

ପ୍ରସାରିଣ ମହାବାହୁ

ଫେଡନ୍ତି ଦୂରିତ ଭକତ ଆରତ

ଯେତେ ଦୂରେ ସିଏ ଥାଉ ।


ବାଲି ଗାଁ ପିପିଲି ଦାସିଆ ବାଉରୀ

ନଡିଆ ମୁଣ୍ଡରେ ମାରି

ଦେଇଥିଲା ଗ୍ରାମ ଶ୍ରଦ୍ଧାଳୁଙ୍କ ହସ୍ତେ

ଅଭାବୁ ନ ଆସି ପାରି ।


କରିଥିଲା ସିଏ କାକୁତି ମିନତି

ତାର ନାମଧାମ ଧରି

ପ୍ରଭୁଙ୍କୁ ସୁମରି ଦୁଇ ହାତ ଟେକି

ସମର୍ପଣ ଦେବ କରି ।


ସିଂହଦ୍ୱାର ଆଗେ ରହିଅଛି ଯେଉଁ

ଅରୁଣ ପ୍ରସ୍ତର ସ୍ତମ୍ଭ

ସେହିଠାରୁ ଥାଇ ଗ୍ରାମର ଶ୍ରଦ୍ଧାଳୁ

ଟେକି ହସ୍ତେ ନାରିକେଳ ।


ଜଣାଇଲେ ପ୍ରଭୁ ଦେଇଛି ଦାସିଆ

ବାଉରୀ ବାଲି ଗାଁ ଜାଣ

ଦେଖୁ ଦେଖୁ ସର୍ବେ ହେଲେ ଆଚମ୍ବିତ

ନଡ଼ିଆ ଶୂନ୍ୟ ଉଭାନ ।


କରୁଣାର ପାତ୍ର ହୋଇଲା ଦାସିଆ

ନିଷ୍ଠାପର ଭକ୍ତିଭାବେ

ରାଜାଙ୍କୁ ହୋଇଲା ସ୍ୱପ୍ନରେ ଆଦେଶ

ଦେବାକୁ ପ୍ରସାଦ ଆଗେ ।


ରହିଅଛି ଆଜି ଏଣୁ ପରମ୍ପରା

ଶ୍ରୀ ଜୀଉଙ୍କୁ ଲାଗି ପରେ

ଅରପିତ ହୁଏ ପ୍ରଥମ ପ୍ରସାଦ

ଭକ୍ତ ବାଉରୀଙ୍କ ନାମେ ।


ଜ୍ଞାନୀ ସାଧୁ ସନ୍ଥ ମାନଙ୍କୁ ଦୁର୍ଲ୍ଲଭ

ଯେ ପ୍ରଭୁ ତପସ୍ୟା ବଳେ

ଭକତ ଭାବର ଅଟନ୍ତି ନିକଟ

ଭକ୍ତି ଯୋଗେ ମୁକ୍ତି ମିଳେ ।


ପରମ ବୈଷ୍ଣବ ହେ ଭକ୍ତ ପ୍ରବର

ଧନ୍ୟ ତୁମ ଦୃଢ଼ ଭକ୍ତି

ଧନ୍ୟ ମହାପ୍ରଭୁ ଜଗତର ନାଥ

ରହୁ ପାଦପଦ୍ମେ ମତି ।

  -----



Rate this content
Log in