Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

3  

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

ବଚନେ କି ଦରିଦ୍ରତା

ବଚନେ କି ଦରିଦ୍ରତା

1 min
11.4K


ମୋ ପାଖରେ ନାହିଁ ଦେବାପାଇଁ କିଛି

     ଅଛି ଖାଲି ଅନୁଭବ,

ଅତ୍ମୀୟତା ପଣେ  ବାଣ୍ଟି ମୁଁ ପାରିବି

    ତୁମକୁ ନିଜ ସୌରଭ ।


ସେଇ ସୌରଭରେ ସଞ୍ଚିତ ସୁଗନ୍ଧ

    ମାନବୀୟ ବଦାନ୍ୟତା,

ବ୍ୟକ୍ତିରେ ବ୍ୟକ୍ତିରେ ସୁସ୍ଥ ସମ୍ପର୍କର

    ପବିତ୍ର ମାନବିକତା ।


ମାନବିକତାର ବୈଦିକ ମନ୍ତ୍ରରେ

    ସଂକଳ୍ପର ଶ୍ରୀ ମନ୍ଦିର,

ମନ ତୁଳସୀର ସିଦ୍ଧ ମହକରେ

    ସମ୍ପର୍କର ପୁଣ୍ୟ ଘର ।


ଧନ ତ ରଖିନି    ଅଛି ଏକ ମନ

    ଅମୂଲ୍ୟ ରତନ ପରି,

ଦେଇ ଚାଲିଥିବି   ତୁମ ପଣତକୁ

    ଅତ୍ମୀୟତା ଅନୁସରି ।


ଜାଣେନା ହେବି ମୁଁ ପ୍ରତିବଦଳରେ

    ସଫଳ ଅବା ବିଫଳ,

ତଥାପି ପାଉଛି  ଆତ୍ମ ଅର୍ପଣରେ

    ସମର୍ପଣ ପ୍ରତିଫଳ ।


ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତକୁ ସଜେଇ ଜାଣିଲେ

    ଜୀବନ ଅତି ସୁନ୍ଦର,

ସତେକି ତା' ଗୀତ ସୁଗମ ସଙ୍ଗୀତ

   ନିଆରା ତା' ଅନ୍ତଃସ୍ୱର !


ବଚନ ମଧୁର    ମଣିଷ ସୁନ୍ଦର

   ଗଢ଼ିଥାଏ ଆତ୍ମୀୟତା,

ମିଠା କଥା କହି ହସି ଖେଳି ରୁହ

   ବଚନେ କି ଦରିଦ୍ରତା !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational