Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

RAJESH MOHAPATRA

Tragedy

4  

RAJESH MOHAPATRA

Tragedy

ବାପା ବୋଉ

ବାପା ବୋଉ

1 min
48


ବାପାଙ୍କର ଡ଼ାକ ଶୁଭୁଛି କାନକୁ 

ହେଲେ ଆଖି କାହିଁ ପାରୁନି ଦେଖି ।

ବୋଉ ହାତ ରନ୍ଧା ନାକରେ ବାଜୁଛି 

ହେଲେ ହେ ପାଟିଟା ପାରୁନି ଚାଖି ।।


ଥିଲି ଯେବେ ଛୋଟ ଡରିଯାଉଥିଲି 

ବାପାଙ୍କର ସେହି ନାଲି ଆଖି ଦେଖି ।

ଆଜି ସେହି ଆଖି କାହିଁ କେତେ ଦୂରେ 

ଚାହିଁଲେବି ମୁଁ ଯେ ପାରୁନି ଦେଖି ।।


ନିଜ ପ୍ରିୟ ଖାଦ୍ୟ ନମିଳିଲେ ମୋତେ 

କେତେ ଅଭିମାନ ଆସୁଥିଲା ମନେ ।

ହେଲେ ବୋଉ ପାଶେ ବସି ହାତେ ଖୁଆଇଲେ 

ଲାଗୁଥିଲା ଅମୃତ ଯାହାବି ଖାଇଲେ ।।


ସୁଖର ସନ୍ଧାନରେ ଛାଡ଼ି ନିଜ ଘର 

ଆସି ପହଂଚିଲି ଏ ମହାନଗର ।

ହେଲେ ଆଜି ମୁହିଁ ପାରୁଛି ବୁଝି 

ସୁଖ ଥାଏ ଯୋଉଠି ଥାନ୍ତି ବାପାବୋଉ ମୋର ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy