Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Panda

Abstract Others

3  

Pranati Panda

Abstract Others

ବାଃ ବାଃ ରେ ଦୁନିଆ

ବାଃ ବାଃ ରେ ଦୁନିଆ

1 min
331


ସେଇ ଘର ଦ୍ଵାର ସେଇତ ବଖରା

ସେଇ ଝରକା କବାଟ ,

ବଦଳି ଯାଇଛି ସମ୍ପର୍କର ଛିଟା

ଲାଗୁଛି ଭାରି ଆକଟ ।


ଭାବ ବିହ୍ଵଳିତ ହୋଇ ଦେଖୁଥିଲି

ସବୁ ଆପଣାର ମଣି ,

ସମ୍ପର୍କଟା କିନ୍ତୁ କ୍ଷୀଣ ଲାଗୁଥିଲା

ନିରବ ଥିଲି ମୁଁ ଜାଣି ।


ବାଃ ବାଃ ରେ ଦୁନିଆ ସବୁତ ସ୍ୱାର୍ଥରେ

ଘରଠୁଁ ନେଇ ବାହାର ,

ଆପଣାର ବୋଲି ଯାହା ଭାବିଥିଲି

କେବେଠୁଁ ହୋଇଛି ପର ।


ଅର୍ଥର ଆଗରେ ଶବ୍ଦ ଫିକା ପଡ଼େ

ପାଣିରେ ସର ପକେଇ ,

ଖୁସିର ଭାବଟା ଶାନ୍ତି ଅଭାବରେ

ବ୍ୟର୍ଥ ଭଳିଆ ଲାଗଇ ।


ଭଗ୍ନ ହୃଦୟର ଦୀର୍ଘ ନିଃଶ୍ବାସଟା

ରହି ରହିକି ବାହାରେ ,

ଚାଲିବି କା' ସାଥେ ରହିବି କା ସଙ୍ଗେ

ଲକ୍ଷ୍ୟହୀନ ପଥ ପରେ ।


ସ୍ୱପ୍ନହୀନ ପ୍ରାଣ ବିକଳ ହୋଇଣ

ସଂସାର ଜଞ୍ଜାଳ ଭାରେ ,

ସ୍ଵାର୍ଥପର ଏହି ଦୁନିଆ ଭିତରେ

ନିତି ବଞ୍ଚି ନିତି ମରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract