Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anupama Sahu

Abstract

4  

Anupama Sahu

Abstract

ଅତୃପ୍ତ ଆତ୍ମା

ଅତୃପ୍ତ ଆତ୍ମା

1 min
390



ଅତୃପ୍ତ ଆତ୍ମା ମୁଁ ବୁଡି ରହିଥାଏ

ନିରାଶାର ଅନ୍ଧକାରେ ।

କାମନାବାସନାଭରା ଦୁନିଆର

ତୃଷ୍ଣାମୟ ଆବର୍ତ୍ତରେ ॥


ବେଦନା ପୀଡିତ ପ୍ରାଣର ଜ୍ଵଳନ

କାହାକୁ ପାରେନା କହି ।

ମରମେ ମରମେ ସଢି ମରୁଥାଏ

ହୃଦୟର ବ୍ୟଥା ଗାଇ ॥


ଖୋଜିବୁଲେ ମୁହିଁ ଲକ୍ଷ୍ୟ ମୋହର

କୁଆଡେ ହୋଇଛି ବଣା ।

ଅବିଶ୍ୱାସ ଆଉ ସନ୍ଦେହ ଖାଲି

ସ୍ୱାର୍ଥର ବଜାଏ ବୀଣା ॥


ଅଫେରା ଅତୀତ ଛାୟାଛବିପରି

ମାନସ ପଟରେ ଦିଶେ ।

ପ୍ରତାରଣା ଖାଲିଜୀବନରେ ମୋର

ବ୍ୟର୍ଥତାର ହସ ହସେ ॥


ଜୀବନନାଟଟେ ଖଳନାୟକ ମୁଁ

ଶକୁନିର ବଂଶଧର ॥

ଯୁଆଡେ ମୁଁ ଯାଏ ପଛେପଛେଛୁଟେ

ଦୀର୍ଘଶ୍ୱାସ ହାହାକାର ॥


ଜାନ୍ତବ କ୍ଷୁଧାର ଅନଳ ପରାୟେ

ଜଳୁଥାଏ ଅହରହ ॥

ତ୍ରସ୍ତ କାତର ଦଗ୍ଧ ପ୍ରାଣେ ମୋ

ଉଦ୍ଦାମ ଅଦୃଶ୍ୟ କୋହ ॥


ସପନର ସିଢି କ୍ରମ ବର୍ଦ୍ଧମାନ

ଲମ୍ବିଯାଏ ରସାତଳ ॥

ଲୁହ ଢାଳିଦେଲେ ଲହୁମାଗୁଥାଏ

ଚଞ୍ଚକତା ସାଜେ କାଳ ॥ 


ବ୍ୟର୍ଥ ପ୍ରୟାସ ଏ ଜାରି ରଖିଛି ମୁଁ

ସୁଖକୁ ଗଲିଣି ଭୁଲି ।

ସୀମାହୀନ ପଥେ ଆକୁଳ ଦୁର୍ବଳ,

ଅଦୃଶ୍ୟ ଏ ଚୋରାବାଲି ॥


ଜୀବନଯାତନା ଜଉଘରେ ନିଆଁ

ଲଗାଇ ଦେଇଛି କିଏ ?

ଉଦ୍ ଭ୍ରାନ୍ତ ଆଜି ତୃଷାର୍ତ୍ତ ରସନା 

ଦୁଃଖକୁ ନିଜର ପିଏ ॥


ହା ହୁତାଶମୟ ଭବସମୁଦ୍ରରେ

ଛଟପଟ ହୋଇ ମରେ ।

ଅତୃପ୍ତ ଆତ୍ମାର ସ୍ୱର ଲିପି ମୁଁ ଯେ 

ଗାଉଥାଏ ନୀରବରେ ॥




Rate this content
Log in