Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ЁЯежЁЯМ╣ *рмЕрмдрнАрмдрм░ рмЫрм╛рмЗ* ЁЯМ╣ЁЯеж ЁЯеж

ЁЯежЁЯМ╣ *рмЕрмдрнАрмдрм░ рмЫрм╛рмЗ* ЁЯМ╣ЁЯеж ЁЯеж

1 min
353



рмЕрмдрнАрмдрм░ рмЫрм╛рмЗ рмормирнЗ рмкрмбрм┐ рмЧрм▓рнЗ

    рмерм░рм┐ рмЙрмарнБ рмерм╛рмП рмЫрм╛рмдрм┐

рмХрнЗрмдрнЗ рм╕рнЗ рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмдрм╛ рмарм┐рмХрмгрм╛

    рмнрм░рм┐ рмпрм╛рмП рмормирнЗ рмнрнАрмдрм┐ ред


рм╣рмЬрм┐ рмпрм╛рмЗрмерм┐рм▓рм╛ рмирм┐рмЬрм░ рмЕрм╕рнНрмдрм┐рмдрнНрмм 

     рмПрморм┐рмдрм┐ рммрм╛рмЯрнЛрмЗ рмЯрм┐рмП

рмирм┐рмЬрм░ рмЫрм╛рмЗрмХрм┐ рмирм┐рмЬрнЗ рм╕рнЗ рмжрнЗрмЦрм┐ рмХрм┐

    рмЪрмормХрм┐ рмкрмбрм┐рмг рмерм╛рмП ред


рмирм┐рм░рнНрмЬрми рм╕рнНрмерм╛рмирм░рнЗ рм╣рм╛рмд рмарм╛рм░рм┐ рмбрм╛рмХрнЗ 

     рмЕрмдрнАрмд рмЫрм╛рмЗрм░ рм╕рнНрморнГрмдрм┐ 

рмХрнЗрмдрнЗ рмпрнЗ рмХрм╛рм╣рм╛рмгрнА рмдрм╛ рмЕрмзрнВрм░рм╛ рм╣рнБрмП

    рмкрм╛рм╣рм┐ рмпрм╛рмЗрмерм╛рмП рм░рм╛рмдрм┐ ред


рм╕рнЗрмЗ рм░рм╛рмдрм┐ рмкрнБрмгрм┐ рмкрнВрм░рнНрмгрнНрмгрм┐рморм╛ рм╣рнБрмЕрмЗ

    рмЕрмирнНрмзрмХрм╛рм░ рмШрнЛрмЯрм┐ рмпрм╛рмП

рм╕рнЗрмЗ рмЕрмирнНрмзрм╛рм░рм░рнЗ рмЕрмдрнАрмдрм░ рмЫрм╛рмЗ

     рммрнЗрм╢рнА рмормирнЗ рмкрмбрм┐ рмерм╛рмП ред


рмПрморм┐рмдрм┐ рмормирм░рнЗ рмЕрмирнЗрмХ рмлрмЧрнБрмг

    рм╢рнНрм░рм╛рммрмг рмЖрм╕рмЗ рмзрм░рм┐

рм╢рнАрмд рмЪрм╛рмЩрнНрмЧрнБрмбрм┐рм░рнЗ рм╣рм╕рмЗ рмкрмЙрм╖

    рм╣рм│рмжрнА рммрм╕рмирнНрмд рмкрм░рм┐ ред


рм╕рмдрнЗрмХрм┐ рмпрнЗрморм┐рмдрм┐ рмормЩрнНрмЧрнБрм│рм╛ рмХрмирнНрнЯрм╛ рм╕рнЗ

     рмЕрмдрнАрмд рмЫрм╛рмЗрмХрнБ рмЦрнЛрмЬрнЗ

рмЦрнЛрмЬрм┐ рмЦрнЛрмЬрм┐ рм╢рнЗрм╖рнЗ рм╣рнБрмЕрмЗ рмирм┐рм░рм╛рм╢

   рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛ рмврнЗрмЙрм░ рм▓рм╛рмЬрнЗ рм▓рм╛рмЬрнЗ ред


рм▓рм╛рмЬ рм▓рм╛рмЬ рмЖрмЦрм┐ рм▓рнБрм╣рнЗ рмерм╛рмП рмнрм┐рмЬрм┐

    рмЫрм╛рмдрм┐рм░ рмХрнЛрм╣рмХрнБ рмзрм░рм┐

рмЕрмдрнАрмдрм░ рмЫрм╛рмЗ рмПрморм┐рмдрм┐ рмЧрнЛрмЯрнЗ рм╕рнЗ

   рмЖрмЩрнНрмХрнЗ рмЖрм╢рм╛ рмЕрм╕рнБрморм╛рм░рнА ред


рмЕрм╕рнБрморм╛рм░рнА рмерм╛рмП рмормирм░ рмнрм╛рммрмирм╛

    рмЖрмЦрм┐ рммрм┐ рм╕рмкрми рмжрнЗрмЦрнЗ

рм╕рнЗ рм╕рмкрми рмХрнЗрммрнЗ рм╕рмд рм╣рнБрмП рмХрнЗрммрнЗ 

    рмжрнБрмГрмЦ рм╕рнБрмЦ рмжрнБрмЗ рмкрмЦрнЗ ред


рм╣рнЗрм▓рнЗ рмЕрмдрнАрмдрм░ рмЫрм╛рмЗ рмд рм▓рм┐рмнрнЗрмирм╛

    рм╣рм╛рмд рмарм╛рм░рм┐ рмбрм╛рмХрнБ рмерм╛рмП ред

рмЕрмдрнАрмдрм░ рмЫрм╛рмЗ рмПрморм┐рмдрм┐ рмЧрнЛрмЯрм┐рмП

    рмирм╛ рмдрм╛рмХрнБ рмнрнБрм▓рм┐ рм╣рнБрмП

рм╕рммрнБ рм╣рнГрмжрнЯрм░рнЗ рмЪрм┐рм░ рм╕рнНрморм░рмгрнАрнЯ 

   рм╕рнНрммрмЪрнНрмЫ рмЖрмЗрмирм╛рмЯрм┐ рм╕рм┐рмП ред


      


Rate this content
Log in

More oriya poem from Lata Behera

Similar oriya poem from Abstract