Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Susanta kumar Patra

Tragedy

3  

Susanta kumar Patra

Tragedy

ଅନ୍ତରର ଦୁଃଖ

ଅନ୍ତରର ଦୁଃଖ

1 min
129


ଅନ୍ତରର ଦୁଃଖ

ତୋର କ୍ରନ୍ଦନ ଟିକିଏ ଶୁଣିବା ପାଇଁ

ମୁଁ କେତେଜେ କାନ୍ଦିଚି.......

କେତେଜେ ଅପମାନ ପାଇଛି...

କେତେଜେ ନେହୁରା ହୋଇଛି...

ସେ କଥା...

ତୁ କେବେ କଣ ଜାଣି ପାରିବୁ?

ନା ଅନ୍ତରର ଲୁହକୁ ବୁଝି ପାରିବୁ?

କେବଳ ଏକ କର୍ତ୍ତବ୍ୟର ନାମ ଦେବୁ ତୁ ।

ତୁ ବୁଝିବା ବେଳକୁ ହୁଏତ ମୁଁ ନଥିବି,

ଥିବି ଜଦି କାନ୍ଥରେ ଚିତ୍ର ହୋଇ,

ବା ଘରର କୋଉ କଣରେ ଅସ୍ଥି ହୋଇ ।

ବା ଗଙ୍ଗାରେ ମୋତେ ଦେଇଥିବୁ ଭସେଇ

ମୁଁ କିନ୍ତୁ...

ଛାଡି ଯାଇଥିବି ତୋରି ପାଖରେ,

ଖୁସି ବେଳର ସେଇ ଅଭିନୟ ଚିତ୍ର,

ଦୁଃଖର ଚିତ୍ରକୁ କେମିତି ସାଇତିବୁ

ତୁ ତୋର ଘରରେ ?

ତୁ ପରା ଦେଖେଇବୁ ସମାଜକୁ,

ମତେ କେତେ ଭଲପାଉ।

କେତେ ଶ୍ରଦ୍ଧା କରୁ ଅନ୍ତରରୁ ।

କାରଣ ଏଇ ଦୁନିଆ ଅଟେ ବିଚିତ୍ର,

ଏଇଠି ପୂଜା ପାଏ ଫଟୋ ଚିତ୍ର,

ଆଉ ଅଲୋଡ଼ା ହୁଏ ଜୀବନ୍ତ ଚରିତ୍ର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy