Jyotsna Acharya

Abstract Inspirational Others

4  

Jyotsna Acharya

Abstract Inspirational Others

ଅନ୍ତରଦୃଷ୍ଟି

ଅନ୍ତରଦୃଷ୍ଟି

1 min
344


ତୁମେ ପିତା ମାତା 

ତୁମେ ସାଥୀ ରକ୍ଷା

ତୁମେ ତ ପରମ ଗୁରୁ,

ଆତ୍ମ ଞାନ ଦାତା

ପରିଜନ, ଆତ୍ମିୟତା

ସକଳ ଆଶା ର ମେରୁ।

ଉର୍ଦ୍ଧ ଗାମୀ ଚିନ୍ତା

ଶକ୍ତି ଚେତନା

ମନ୍ଦିର ଅନ୍ତରେ ତୋଳୁ,

ବୁଦ୍ଧି ଞାନ ଦାତା

ଆଦର୍ଶର ରାସ୍ତା

ଆଲୋକ ପଥର ସିନ୍ଧୁ।

ଆତ୍ମ ଗୁଣ ସାର

ଗୁଣ ନିର୍ଗୁଣର

ତୁମେ ଶକ୍ତି ଶିବ ଇନ୍ଦୁ,

ତୁମେ ତ ଇନ୍ଦ୍ରିୟ

ଇନ୍ଦ୍ରଜିତ ତୁମେ

ତୁମରି ଅଂଶର ମାତ୍ର ଟି ବିନ୍ଦୁ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract