Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shantanu Bhoi

Inspirational Abstract

5.0  

Shantanu Bhoi

Inspirational Abstract

ଅନ୍ନଦାତା

ଅନ୍ନଦାତା

1 min
327


ଧରି ସେ ହଳ କୋଦାଳ ଧରି

ଠିଆ ସେ ଧରା ଆଗେ

ସଂସାର ମୁଖରେ ଦେବା ପାଇଁ ଅନ୍ନ

ଦିନ ରାତି ସେ ତ ଜଗେ।

ତାରି ପରିଶ୍ରମ ଖେଳାଇ ସୁବର୍ଣ୍ଣ

ଖେଳାଏ ହସର ଲହରୀ

ତାହାରି ଦୁଃଖରେ କେହି ଦୁଃଖୀ ହୁଏ ନାହିଁ

ତାର ବାହୁରେ ନାଚେ ସଂସାର ମୟୂରୀ।

ତଥାପି ତ ଭାଗ୍ୟେ ଯୁଟେ ନାହିଁ ସୁଖ

ତଥାପି ନାହିଁ ତା ଦୁଃଖ

ଵୋଲାଏ ସେ ତ ମାଟିର ମଣିଷ

କାଦୁଅରେ ଭିଜେ ତା ମୁଖ।

ନିଜେ ଭୋକେ ରହେ ସଂସାରକୁ ଦିଏ

ସେଇ ତ ତା ମହନୀୟତା

ସେଥିପାଇଁ ତାକୁ ସଂସାର ବୋଲଇ

ଧନ୍ୟ ତୁମେ ଅନ୍ନଦାତା।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational