Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binata Mohanta

Classics

4  

Binata Mohanta

Classics

ଅମାନିଆ ବର୍ଷା

ଅମାନିଆ ବର୍ଷା

1 min
266



 ଅଭିମାନ ଛାଡି ଯେବେ

      ମୈସୁମୀ ଆସଇ

  ବାଷ୍ପୀଭୂତ ମେଘଖଣ୍ଡ 

      ଝରଝର ବୁହଇ

  ପ୍ରଚଣ୍ଡ ଘଡଘଡି 

       ଛାତିକୁ ଥରାଏ

  ଉଚ୍ଚ ସ୍ବରେ ମଣ୍ଡୁକ

      ତାଳ ଦେଇ ଗାଏ ।


  କଳା ମେଘ ଛାତିରେ

       ଯେବେ ବିଜୁଳି ଚମକେ

  ଧରିତ୍ରୀ ଝଲସେ ବିଦ୍ୟୁତ

       ଆଭାର ଝଲକେ

  ଟୋପା ଟୋପା ପ୍ରତିଟି 

       ବିନ୍ଦୁ ବରଷାର

  ଶୋଷି ନିଏ ଧରାବକ୍ଷ 

       ହୋଇ ତୃଷାତୁର ।


  ବର୍ଷା ସ୍ପର୍ଶେ ଆଘ୍ରାଣେ 

        ବାଜେ ମାଟିର ମହକ

  ଅପେକ୍ଷିତ ଧରଣୀରେ 

        ଖେଳିଉଠେ ନୂତନ ପୁଲ୍ଲକ

  ଶିଖୀ ପୁଚ୍ଛ ମେଲି ନାଚେ

        ବର୍ଷାର ଆଗମନେ

  ସ୍ବର୍ଣ୍ଣାଭ କଦମ୍ବ ସୁନ୍ଦର

       ଦିଶଇ କାନନେ ।


  ତୃଷା ମେଣ୍ଟାଏ ଦୀର୍ଘ

       ଅଷ୍ଟ ମାସର ତପ୍ତ ଧରଣୀ

  ଜଳାର୍ଣ୍ଣବ ହୁଏ

      ଶୁଷ୍କ ନଦୀ ପୁଷ୍କରିଣୀ

  ଅମୃତ ସ୍ପର୍ଶରେ ରୁକ୍ଷ

      ବୃକ୍ଷରାଜି ହୁଅନ୍ତି ଜୀବିତ

  ମନୋହର ଦିଶଇ ପ୍ରକୃତି 

      ହୋଇ ସବୁଜ ପଲ୍ଲବିତ ।


  ବର୍ଷା ଜଳ ପାଇ ସତେଜ 

      ଦିଶୁଛି ସମସ୍ତ ଗଛପତ୍ର

  ଚାଷୀ ଭାଇ ଗୁଣୁଗୁଣୁ ସୁରେ 

       ବାହାରିଛି କ୍ଷେତ

  ଦେଖି ତମ ବରଦାନ

      କୃଷକର ମନ ଆନନ୍ଦେ ପୂର୍ଣ୍ଣ

  ସୁନାର ଫସଲ ଖେଳିବ

      ହେଲେ ତୁମ ଆଗମନ ।


  ପ୍ରକୋପ ଦେଖାଉଛି ବର୍ଷା 

      ବେପରୁଆ ଅବୁଝା ସୁରରେ

  କିଏବା ବିତାଉଛି ସୁମଧୁର 

      ମୁର୍ଚ୍ଛନା ଆଲିସାନ ମହଲରେ 

 ଆଉ କିଏ ଭିଜୁଛି ଯନ୍ତ୍ରଣାର 

       ଆର୍ତ୍ତନାଦେ ଚାଳ ଛପର ଘରେ

 ଅମାନିଆ ବର୍ଷା ଯୋଗୁଁ 

      ଜୀବନଟା ଗୁମୁରି ଉଠୁଥାଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics